آخرین اخبار جامعه

کاهش غیرواقعی آمار جدایی  ,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی

کاهش غیرواقعی آمار جدایی | تکذیب ادعای مسئولان وزارت کشور درباره کاهش طلاق در ۲سال اول دولت سیزدهم

کاهش روند طلاق در دو سال اول دولت سیزدهم؟ این یک ادعای تازه است، آن هم از زبان مسئولان وزارت کشور. محمد عباسی، سازمان امور…

سامانه بارشی جدیدی از جمعه وارد کشور می شود



  اخبار اجتماعی  ,خبرهای  اجتماعی, هواشناسی
مدیرکل شبکه پایش سازمان هواشناسی گفت: جمعه سامانه بارشی جدیدی از سمت غرب کشور وارد می شود که در نوار غربی بارش باران، رگبار، رعد و برق را به همراه خواهد داشت و به تدریج جنوب کشور را هم در بر می گیرد. 

مسعود حقیقت روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این سامانه بارشی به تدریج در هفته آینده روی تهران هم تاثیر خواهد گذاشت.

 

وی درباره سامانه بارشی که اکنون در کشور وجود دارد گفت: این سامانه امروز در شرق و شمال شرق کشور فعال شد که رگبار، رعد و برق و وزش باد را در خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، شرق سمنان، شرق یزد، مناطقی از کرمان، ارتفاعات البرز و شرق البرز بارش رگبار و باران به همراه خواهد داشت.

 

وی اظهار کرد: امروز نوار شرقی کشور بین 5 تا 8 درجه کاهش دما خواهد داشت و از بعدازظهر امروز نیز این سامانه از مرزهای شرقی کشور خارج می شود و روز چهارشنبه در بیشتر مناطق آسمانی صاف و آفتابی پیش بینی شده است، فقط امکان دارد فردا بعدازظهر در دامنه های زاگرس مرکزی و جنوبی افزایش ابر و بارش های پراکنده رخ دهد.

 

مدیرکل شبکه پایش سازمان هواشناسی ادامه داد: امروز نیمه غربی و چهارشنبه در تمام کشور افزایش نسبی دما رخ می دهد.

 

وی افزود: پنج شنبه در استان های آذربایجان غربی ، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان و ارتفاعات زاگرس گاهی رعد و برق، وزش باد و بارش باران پیش بینی شده است.

 

*** گرمترین و سردترین نقطه کشور/ وضعیت هوای تهران

حقیقت گفت: آسمان تهران امروز و فردا صاف است و افزایش دما به تدریج رخ خواهد داد ، بیشینه دمای دیروز تهران 17 بود کمینه دمای صبح امروز تهران 8 بود و بیشینه امروز آن به 21 درجه می رسد.

 

وی افزود: دیروز زابل، دلگان و زهک با 40 درجه گرمترین و صبح امروز فرودگاه اردبیل با دمای منفی 3 سردترین نقاط کشور بودند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------