آخرین اخبار جامعه

سازمان هواشناسی ,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی

سامانه بارشی یک روز زودتر وارد کشور می‌شود | صدور هشدار نارنجی برای استان‌های غربی

سامانه بارشی از عصر امروز دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) از غرب کشور وارد می‌شود. به گزارش همشهری ‌آنلاین کارشناس سازمان هواشناسی کشور…

بارش های رگباری غرب کشور را فرا می گیرد



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,هواشناسی
مدیرکل شبکه پایش سازمان هواشناسی گفت: با ورود سامانه بارش از جنوب غرب و غرب کشور امروز در این مناطق شاهد افزایش ابر، رگبار باران و وزش باد شدید خواهیم بود. 

مسعود حقیقت روز شنبه در گفت و گو با  ایرنا با اشاره به بارش شدید در مناطق غربی کشور اظهار کرد: بعد از ظهر امروز در بخش هایی از شمال شرق، شرق و مرکز کشور وزش باد شدید خواهیم داشت و فردا ضمن اینکه فعالیت این سامانه شدید می شود بارش گسترده مناطق نیمه غربی را در بر می گیرد.

 

مدیرکل شبکه پایش سازمان هواشناسی گفت: در آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی شاهد رگبار، باران، رعد و برق و وزش باد شدید خواهیم بود و همچنین در کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، مرکزی، همدان، شمال خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری و برخی از مناطق اصفهان و فارس شاهد بارش باران خواهیم بود.

 

وی افزود: روز شنبه در غرب، شمال و جنوب غرب، دامنه های زاگرس، دامنه ای البرز از جمله تهران، سواحل دریای خزر و برخی مناطق شرق شاهد بارش باران خواهیم بود و با توجه به این شرایط جوی؛ جمعه و شنبه پدیده گرد و خاک در استان های جنوب غرب و غرب کشور دور از انتظار است.

 

** سردترین و گرمترین مناطق کشور

کارشناس هواشناسی، سردترین منطقه کشور در صبح امروز پنجشنبه را ورزغان با کمینه دمای مثبت2 درجه اعلام کرد و گفت: گرمترین منطقه کشور نیز شهرستان راسک در استان سیستان و بلوچستان با 43 درجه بالای صفر گزارش شده است.

 

حقیقت از کاهش دما در هوای پایتخت خبر داد و افزود: بیشینه دما هوای تهران روز گذشته 23 درجه گزارش شده است و امروز صبح با دمای 15 درجه شاهد کاهش دما در هوای پایتخت هستیم.

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------