آخرین اخبار جامعه

سازمان هواشناسی ,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی

سامانه بارشی یک روز زودتر وارد کشور می‌شود | صدور هشدار نارنجی برای استان‌های غربی

سامانه بارشی از عصر امروز دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) از غرب کشور وارد می‌شود. به گزارش همشهری ‌آنلاین کارشناس سازمان هواشناسی کشور…

کاهش دما در سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور از فردا



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,هواشناسی
مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به برقراری جو آرام در غالب مناطق کشور طی سه روز آینده از کاهش دما در سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور خبر داد. 

احد وظیفه در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه طی سه روز آینده در اکثر مناطق کشور جوی آرام حاکم خواهد بود گفت: امروز (۲۰ شهریور) در ارتفاعات شمال آذربایجان غربی و جنوب استان فارس در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رشد ابر و احتمال رعد و برق دور از انتظار نخواهد بود.

 

وی ادامه داد: فردا (۲۱ شهریور ) برای مناطق شرقی استان مازندران در غرب گلستان همچنین در روز پنجشنبه (۲۲ شهریور) برای استان مازندران بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

 

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در ادامه گفت: کاهش دما طی فردا و پس فردا (۲۱ و ۲۲ شهریور) در استان‌های ساحلی دریای خزر به‌ویژه مناطق شرقی آن و در شمال شرقی کشور از فردا تا آخر هفته پیش بینی می‌شود.

 

به گفته‌ وظیفه در بعد از ظهر فردا و پس فردا (21 و 22 شهریور) افزایش سرعت وزش باد و خیزش گرد و خاک در منطقه زابل رخ خواهد داد.

 

این کارشناس سازمان هواشناسی در مورد شرایط جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۱ شهریور ماه) صاف ، همراه با وزش باد در بعد از ظهر افزایش باد با بیشینه و کمینه دمای ۳۶ و ۲۴ درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود. همچنین تهران در روز پنج شنبه (۲۲ شهریور ماه) صاف گاهی همراه با وزش باد با بیشترین و کمترین دمای ۳۵ و ۲۳ درجه سانتیگراد خواهد بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------