گزارش کشف حجاب در خودرو ملزم به داشتن سند تصویری شد



 کشف حجاب  ,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی
سخنگوی فراجا گفت: سیستم طرح ناظر، دوماه پیش مجدد مورد بازبینی قرار گرفت تا اشتباهات به حداقل برسد جدیدا از کشف حجاب در خودرو و خود پلاک عکس گرفته می‌شود و ارسال می‌شود، پیش از این عکسبرداری صورت نمی‌گرفت. 

سردار مهدی حاجیان سخنگوی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی در گفت‌وگو با  برنا، درباره ایرادات طرح ناظر و ارسال پیامک‌های اشتباه کشف حجاب، اظهار کرد: برابر ماده 638 قانون مجازات اسلامی کشف حجاب جرم مشهود شناخته است.

 

وی ادامه داد: جدا از موازین شرعی که کشف حجاب باعث ناراحتی امت حزب الله و مردم شده است، عمل غیر قانونی در ملع عام و منظر عمومی تلقی می‌شود به همین دلیل پلیس با افرادی که کشف حجاب کنند برخورد و به دستگاه قضایی معرفی خواهند شد.

 

سردار حاجیان بیان کرد: طرح ناظر پلیس نیز در همین راستاست، افرادی که در خودروهایشان کشف حجاب کرده و تردد در شهر داشته باشند پلاک خودرو به عنوان موضوع کشف حجاب ثبت می‌شود.

[yektanet.com]

 

سخنگوی فراجا با اشاره به ثبت پیامک‌های اشتباه کشف حجاب و ایرادات این طرح، تصریح کرد: تمامی ایرادات از طرف سامانه ناظر نیست؛ در برخی موارد مالک، خودرو خود به فرد دیگری غرض داده است و آن فرد در خودرو کشف حجاب کرده است اما ما صاحب پلاک را می‌شناسیم، به همین دلیل افراد موجهی مراجعه می‌کردند و می‌گفتند کشف حجاب نکردم درحالی که خودرو وی دست فرد دیگری بوده و کشف حجاب صورت گرفته است.

 

وی خاطرنشان کرد: سیستم طرح ناظر، دوماه پیش مجدد مورد بازبینی قرار گرفت تا اشتباهات به حداقل برسد و درحال حاضر اشتباهات بسیار کم شده است، جدیدا از کشف حجاب در خودرو و خود پلاک عکس گرفته می‌شود و ارسال می‌شود، پیش از این عکسبرداری صورت نمی‌گرفت.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------