مدیریت بحران: ۲۵ استان درگیر سیلاب شدند/ لغو تمام مرخصی‌ها و اعلام آماده‌باش



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,مدیریت بحران
رئیس سازمان مدیریت بحران با بیان اینکه ۲۵ استان از شب گذشته در بارندگی و سیلاب شده‌اند، گفت: به همین منظور تمام ماوریت‌ها و مرخصی‌ها لغو و به این ۲۵ استان آماده‌باش داده شده است.‌ 

اسماعیل نجار در گفت وگو با تسنیم اظهار داشت: شامانه بارشی که از شب گذشته وارد کشور شده 25 استان کشور را درگیر کرده است.

 

وی با بیان اینکه از قبل با توجه به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی نسبت به وقوع این سیلاب‌ها هشدار داده بودیم، افزود: به تمام این 25 استان اعلام آما‌ده‌باش کرده بودیم و جلستات مدیریت بحران در تمام این 25 استان تشکیل شده است.

 

نجار با بیان اینکه برای تمام این بحران‌ها آمادگی کامل داریم و ماموریت و مرخصی استانداران و مدیران ارشد ‌استانی با توجه به افزایش بازندگی‌ها‌ لغو شده است، گفت: در حال حاضر وزیر کشور در منطقه سیل‌زده گلستان حضور دارد تا اوضاع را از نزدیک تحت کنترل داشته باشد.

 

رئیس سازمان مدیریت بحران با بیان اینکه وزیر کشور به معاون امنیتی وزارت کشور دستور تشکیل جلسه مدیریت بحران برای کنترل اوضاع در کشور را صادر کرد، گفت: از مسافران درخوا‌ست داریم تا دو روز آینده از هر‌گونه مسافرت نوروزی خودداری کنند.

 

وی درباره سیل شیراز نیز گفت: متاسفانه بر اثر وقوع این سیلاب تعدادی از خودروها در این مسیر دچار حادثه شدند که نیروهای امدادرسان در منطقه حضور دارند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------