10 اردیبهشت آخرین مهلت پرداخت عوارض الکترونیک آزادراه ها



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,عوارض الکترونیک آزادراه ها
معاون ساخت و توسعه آزادراه‌ها گفت: 10 اردیبهشت آخرین مهلت پرداخت عوارض الکترونیکی عبور از آزادراه‌های تهران- ساوه، تهران- قم، کرج- قزوین و قزوین- زنجان است. 

به گزارش ایرنا از شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، سیدحسین میرشفیع افزود: هموطنانی که پیامک عبور از آزادراه را دریافت کرده‌اند، نسبت به پرداخت عوازض اقدام کنند تا مشمول جریمه 30 هزار تومانی نشوند.

 

معاون ساخت و توسعه آزادراه‌ها ادامه داد: هموطنان می‌توانند با استفاده از اپلیکشن‌های کیپاد، تاپ، اتویار، دیجی پی، پانا و یا از طریق سایت nspay.ir نسبت به پرداخت الکترونیکی عوارض خود اقدام کنند.

 

وی از فعال بودن سیستم پرداخت عوارض الکترونیک بانک مسکن خبر داد و افزود: ‌اکنون علاوه بر روش‌های فوق، کد دستوری*720*8# نیز فعال شده و بیش از 15 هزار دستگاه خودپرداز بانک‌های ملت، سامان، انصار و شهر به منظور پرداخت الکترونیکی عوارض آزادراه‌ها در دسترس هموطنان قرار گرفته و با استفاده از شناسه پرداخت در پیامک ارسال شده، قابل پرداخت است.

 

میرشفیع یادآور شد: افراد در صورت اعتراض و یا شکایتی نسبت به ثبت نادرست شماره پلاک خودرو یا میزان بدهی، می توانند به شماره 100001531 پیامک ارسال و یا با شماره تلفن 63468531 تماس برقرار کنند.

 

معاون ساخت و توسعه آزادراه‌ها، با معرفی تارنمای aaniro.com‌ به عنوان مرجع به روز اطلاعات عوارض الکترونیک گفت: هموطنان آخرین اطلاعات مرتبط با این موضوع را می‌توانند در این وب سایت دنبال کنند.

 

** تجهیز 10 آزادراه دیگر به سیستم اخذ عوارض الکترونیک

معاون ساخت و توسعه آزادراه‌ها، از الکترونیکی شدن اخذ عوارض در همه آزادراه‌های کشور تا تیرماه امسال خبر داد و گفت: به زودی 10 آزادراه دیگر از جمله آزادراه‌های تبریز - زنجان، تبریز - ارومیه، کنارگذر شمالی مشهد، مشهد - باغچه، قزوین- رشت، تهران- پردیس، سلفچگان- ساوه، قم- کاشان، کاشان- اصفهان و بندر شهید رجایی- سیرجان به این سیستم مجهز خواهند شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------