آخرین اخبار جامعه

سازمان هواشناسی ,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی

سامانه بارشی یک روز زودتر وارد کشور می‌شود | صدور هشدار نارنجی برای استان‌های غربی

سامانه بارشی از عصر امروز دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) از غرب کشور وارد می‌شود. به گزارش همشهری ‌آنلاین کارشناس سازمان هواشناسی کشور…

10 اردیبهشت آخرین مهلت پرداخت عوارض الکترونیک آزادراه ها



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,عوارض الکترونیک آزادراه ها
معاون ساخت و توسعه آزادراه‌ها گفت: 10 اردیبهشت آخرین مهلت پرداخت عوارض الکترونیکی عبور از آزادراه‌های تهران- ساوه، تهران- قم، کرج- قزوین و قزوین- زنجان است. 

به گزارش ایرنا از شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، سیدحسین میرشفیع افزود: هموطنانی که پیامک عبور از آزادراه را دریافت کرده‌اند، نسبت به پرداخت عوازض اقدام کنند تا مشمول جریمه 30 هزار تومانی نشوند.

 

معاون ساخت و توسعه آزادراه‌ها ادامه داد: هموطنان می‌توانند با استفاده از اپلیکشن‌های کیپاد، تاپ، اتویار، دیجی پی، پانا و یا از طریق سایت nspay.ir نسبت به پرداخت الکترونیکی عوارض خود اقدام کنند.

 

وی از فعال بودن سیستم پرداخت عوارض الکترونیک بانک مسکن خبر داد و افزود: ‌اکنون علاوه بر روش‌های فوق، کد دستوری*720*8# نیز فعال شده و بیش از 15 هزار دستگاه خودپرداز بانک‌های ملت، سامان، انصار و شهر به منظور پرداخت الکترونیکی عوارض آزادراه‌ها در دسترس هموطنان قرار گرفته و با استفاده از شناسه پرداخت در پیامک ارسال شده، قابل پرداخت است.

 

میرشفیع یادآور شد: افراد در صورت اعتراض و یا شکایتی نسبت به ثبت نادرست شماره پلاک خودرو یا میزان بدهی، می توانند به شماره 100001531 پیامک ارسال و یا با شماره تلفن 63468531 تماس برقرار کنند.

 

معاون ساخت و توسعه آزادراه‌ها، با معرفی تارنمای aaniro.com‌ به عنوان مرجع به روز اطلاعات عوارض الکترونیک گفت: هموطنان آخرین اطلاعات مرتبط با این موضوع را می‌توانند در این وب سایت دنبال کنند.

 

** تجهیز 10 آزادراه دیگر به سیستم اخذ عوارض الکترونیک

معاون ساخت و توسعه آزادراه‌ها، از الکترونیکی شدن اخذ عوارض در همه آزادراه‌های کشور تا تیرماه امسال خبر داد و گفت: به زودی 10 آزادراه دیگر از جمله آزادراه‌های تبریز - زنجان، تبریز - ارومیه، کنارگذر شمالی مشهد، مشهد - باغچه، قزوین- رشت، تهران- پردیس، سلفچگان- ساوه، قم- کاشان، کاشان- اصفهان و بندر شهید رجایی- سیرجان به این سیستم مجهز خواهند شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------