کنترل بلیت در طول سفر با مترو/ حداکثر مدت حضور با هربلیت 2 ساعت است



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی, سفر با مترو
 مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از تغییر قیمت بلیت مترو بر مبنای پایین تر از نرخ تورم اعلامی از طرف مرکز آمار ایران از اردیبهشت ماه ۹۸ خبر داد.

به گزارش ایسنا، فرنوش نوبخت با بیان اینکه از روز دوشنبه نهم اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ قیمت جدید در بلیت های متروی تهران و حومه اعمال می شود افزود: براساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران در سال ۹۸ قیمت بلیت تک سفره متروی تهران و حومه از هزار تومان به هزار و۲۰۰ تومان و قیمت بلیت ایستگاه فرودگاه امام خمینی (ره) از ۷۵۰۰ تومان به ۹۰۰۰ تومان در نظر گرفته شده است.

 

وی با تاکید بر اینکه کرایه اخذ شده از مسافر صرفا جهت استفاده از مترو برای حداکثر مدت زمان لازم جهت طولانی ترین سفر (۲ ساعت پس از ثبت ورود ) می باشد تصریح کرد : بلیت مسافران درطول مدت سفر کنترل می شود مسافران باید بلیت های خود را تا پایان سفر همراه داشته باشند.

 

نوبخت افزود: شهروندان و مسافران در صورت ادامه سفر باید دوباره نسبت به تهیه بلیت و یا پرداخت از طریق کارت بلیت ها اقدام کنند.

 

مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه افزود: امسال هم همانند سال گذشته بلیت اقشار خاص شامل تخفیف و کارت بلیت مدت دار هم بدون افزایش قیمت خواهد بود و  بلیت ارائه شده به اقشار خاص و...  صرفا جهت استفاده همان شخص معتبر بوده و چنانچه در اختیار فرد دیگری قرار گیرد از ورود وی جلوگیری می گردد.

 

وی با اشاره به اینکه مسافرانی که از کارت بلیت استفاده می نمایند با توجه به مسافت طی شده هزینه سفر اعتبار کارت ایشان کسر خواهد شدخاطرنشان کرد: درهنگام ثبت ورود توسط مسافران دارای کارت بلیت مبلغ دار، مبلغ پایه کارت بلیت از اعتبار آنها کسر خواهد شد در صورتیکه دارندگان کارت بلیت مبلغ دار در هنگام خروج بلیت خود را در دستگاه  های کنترل قرار ندهند مابه التفاوت بالاترین بها کارت بلیت مبلغ دار کسر خواهد شد و  توصیه می گردد مسافران از کارت بلیت جهت سهولت و صرفه جویی در هزینه و زمان سفر استفاده نمایند.

 

بنا براعلام روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو، نوبخت با اشاره به اینکه امسال با راه اندازی خطوط ۶ و ۷ طول خطوط افزایش یافته و دسترسی افراد به تمامی سطح شهر با اتصال ایستگاه های تقاطعی در خطوط مختلف آسان تر شده است خاطرنشان کرد: امسال نیز مسافران به نسبت مسافت سفر، هزینه پرداخت خواهند کرد.

 

وی در پایان گفت: امیدواریم  امسال با تکمیل خطوط ۶ و ۷ مترو شهروندان و مسافران از خدمات رسانی بهتر و با کیفیت تری در شبکه حمل و نقل عمومی درون شهری بهرمند شوند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------