توزیع کارت بلیت اتوبوس رایگان خبرنگاران از هفته آینده



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی, کارت بلیت اتوبوس
 دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه ویژه طرح ترافیک خبرنگاری گفت: به دلیل مشکل فنی در« سایت تهران من» طرح ترافیک خبرنگاران از ابتدای تیر فعال می‌شود و کارت بلیت‌های رایگان نیز از هفته آینده توزیع می‌شود. 

فرهاد خوانساری دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه ویژه طرح ترافیک خبرنگاری در گفت‌وگو با فارس، در رابطه با طرح‌های ترافیک سال ۹۸ اظهار داشت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از روز گذشته ارسال پیامک به خبرنگارانی که طرح ترافیک به آنها تعلق گرفته آغاز شده است، ولی به دلیل مشکل فنی این طرح‌ها از اول تیر قابل استفاده خواهد بود.

 

وی با اشاره به این‌که طرح ترافیک ۹۷ برای خبرنگاران تا پایان خردادماه دارای اعتبار است، گفت: پس از رفع ایراد فنی طرح‌های سال ۹۸ فعال خواهد شد.

 

دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه ویژه طرح ترافیک خبرنگاری در مورد کارت‌های اتوبوس رایگان یکساله به خبرنگاران گفت: این کارت‌ها به همه خبرنگارانی که مدارک آنها مورد تأیید قرار گرفته تعلق خواهد گرفت و توزیع آن نیز از هفته آینده انجام می‌شود.

 

خوانساری خاطرنشان کرد: حدود ۲۰۰۰ خبرنگار از کارت اتوبوس و متروی یکساله رایگان بهره‌مند می‌شوند و میزان شارژ کارت بلیت‌ها به صورتی بوده که تا پایان دوره یکساله نیازی به شارژ مجدد نداشته باشد.

 

وی گفت: هنوز مصوبه‌ای در مورد تعیین شارژ کارت بلیت‌ها نداشته‌ایم ولی تصمیم بر این خواهد بود که میزان شارژ کارت‌ها بر اساس رشد نرخ کرایه‌های حمل و نقل عمومی در سال جاری باشد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------