جاماندن ۸۳۹ هزارکارت ملی هوشمند در دفاترپست و پیشخوان



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,سیف‌الله ابوترابی
سخنگوی سازمان ثبت احوال با اعلام تکمیل ثبت نام ۸۰ درصد واجدین شرایط برای دریافت کارت ملی هوشمند گفت: ۸۳۹ هزار و ۵۸ نفر کارت‌های ملی هوشمند در دفاتر پست و پیشخوان باقی مانده است و صاحبانش برای دریافت آن مراجعه نکرده‌اند.

سیف‌الله ابوترابی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه تا ۱۰ خرداد سال جاری ۵۱ میلیون و ۲۲۲ هزار و ۲۷۹ نفر نسبت به تکمیل ثبت‌نام کارت ملی هوشمند خود اقدام کرده‌اند، اظهار کرد: از این تعداد برای ۴۵ میلیون و ۵۱۸ هزار و ۶۳۲ نفر کارت ملی هوشمند صادر شده است و حدود هشت میلیون نفر از واجدین شرایط نیز هنوز برای ثبت‌نام کارت ملی هوشمند مراجعه نکرده‌اند.

 

وی ادامه داد: ۸۳۹ هزار و ۵۸ نفر کارت‌های ملی هوشمندشان صادر شده اما کارت‌هایشان در دفاتر پست و پیشخوان مانده و برای دریافت آن مراجعه نکرده‌اند.

 

سخنگوی سازمان ثبت‌احوال اضافه کرد :۸۰ درصد واجدین شرایط کارت ملی هوشمند را دریافت کرده‌اند و اگر ۲۰ درصد باقی مانده نیز ثبت‌نام کنند این طرح به پایان خواهد رسید.

 

ابوترابی در پایان گفت: از ابتدای خرداد ۹۸ تدابیری اندیشیده شده است تا افرادی که تکمیل ثبت‌نام کارت ملی هوشمندشان را انجام داده‌اند با دریافت برگه‌ای بتوانند تا زمان صدور کارت‌هایشان، کارهای اداری خود را انجام دهند و دستگاه‌هایی مانند بانک و …نیز می‌توانند از ثبت‌احوال برای احراز هویت افراد استعلام کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------