توصیه‌های محیط زیست برای دو روز آینده



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,محیط زیست
براساس اطلاعات دریافت شده از ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای شهر تهران منتهی به ساعت ۸ امروز (۲ تیر) متوسط شاخص کیفیت هوای تهران در ۲۴ ساعت گذشته در ایستگاه‌های شهر تهران ۱۰۷ و آلاینده اصلی ذرات معلق با قطر کمتر از ۲.۵ میکرون و کیفیت هوا در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشت.

به گزارش ایسنا، محمد رستگاری - معاون نظارت و پایش اداره محیط زیست استان تهران - با اشاره به اینکه بالاترین شاخص آلودگی با عدد ۱۲۶ مربوط به ایستگاه پیروزی در منطقه ۱۳ بود، اظهارکرد: بر اساس پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی استان تهران، طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه (۳ و ۴ تیر) در پاره‌ای نقاط بخصوص جنوب و غرب استان شاهد وزش باد شدید و احتمال گردوخاک خواهیم بود.

 

معاون نظارت و پایش اداره محیط زیست استان تهران در ادامه به رعایت توصیه‌های زیست محیطی توسط شهروندان طی فردا و پس فردا (۳ و ۴ تیر) اشاره کرد و گفت: شهروندان از هرگونه فعالیت که منجر به افزایش آلودگی هوا می‌شود، از جمله روشن کردن آتش در معابر، سوزاندن لاستیک، عملیات قیرکاری، عمرانی و مانند آن خودداری کنند.

 

وی ادامه داد:  بیماران قلبی و ریوی مبتلا به آسم از انجام فعالیت‌های بدنی به‌خصوص در فضای باز و از خروج غیرضروری از منزل خودداری کنند.

 

بر اساس گزارش روابط عمومی محیط زیست استان تهران، معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران در پایان تصریح کرد: رعایت الگوی مصرف سوخت و کاهش استفاده از وسایل نقلیه شخصی و استفاده از وسایل حمل و نقل همگانی، دقت هنگام سوختگیری در جایگاه‌ها و جلوگیری از سر ریز شدن بنزین و سایر سوخت‌ها از جمله موضوعاتی است که شهروندان باید مد نظر قرار دهند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------