وقوع رگبار و رعد و برق در جنوب کشور



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,رعد و برق
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش پراکنده باران در شمال و رگبار و رعد و برق در جنوب کشور خبرداد.

به گزارش ایسنا به نقل از احد وظیفه؛ با توجه به آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی دو روز آینده (۳ و ۴ مهر ماه) و جمعه (۵ مهرماه) برای استان‌های گیلان و مازندران بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود. از شنبه (۶ مهرماه) مجدداً با شمالی شدن جریانات در سواحل شمالی بارندگی و کاهش دما رخ خواهد داد.

 

وی در ادامه گفت: امروز بعد از ظهر (۲ مهرماه) در جنوب استان سیستان و بلوچستان رشد ابر و وزش باد، رگبار و رعد و برق پراکنده پیش‌بینی می‌شود. در ساعات بعد از ظهر فردا (۳ مهرماه) با تقویت جریانات جنوبی شاهد افزایش ابر، وزش باد شدید، رگبار و رعد و برق در جنوب استان جنوب سیستان و بلوچستان و برخی نقاط استان‌های هرمزگان و جنوب فارس خواهیم بود که این شرایط در روز‌های پنجشنبه و جمعه (۴ و ۵ مهرماه) علاوه بر این مناطق در جنوب کرمان، شرق و مناطق مرتفع استان‌های فارس و بوشهر نیز رخ خواهد داد.

 

به گفته مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، وزش باد شدید در ساعات ظهر و بعد از ظهر امروز (۲ مهرماه) و روز‌های پنجشنبه تا شنبه (۴ تا ۶ مهرماه) در برخی مناطق شمال غرب و غرب کشور پیش‌بینی می‌شود.

 

وی افزود: طی دو روز آینده تنگه هرمز و دریای عمان مواج خواهد بود.

 

وظیفه در پایان درباره وضعیت جوی پایتخت در دو روز آینده گفت:فردا (۳ مهرماه) آسمان تهران صاف گاهی همراه با وزش باد و احتمال غبار محلی خواهد بود و دمای هوا در گرم‌ترین و خنک‌ترین زمان به ۳۳ و ۲۳ درجه سانتیگراد می‌رسد.

 

آسمان پایتخت پنجشنبه (۴ مهرماه) صاف به‌تدریج همراه با وزش باد و احتمال وزش باد شدید با بیشترین و کمترین دمای ۳۴ و ۲۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------