وزیر کشور:‌ پیش بینی حضور ‌3 میلیون ‌زائر‌ ‌از ایران در ‌اربعین



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی, وزیر کشور
وزیر کشور با بیان اینکه حضور ‌۳میلیون ‌زائر‌ ‌از ایران در مراسم اربعین پیش‌بینی می‌شود، گفت: مرز مهران‌ برای برگزاری مراسم اربعین از آمادگی لازم برخوردار است. 

 به گزارش تسنیم از ایلام، رحمانی فضلی وزیر کشور ظهر امروز از پروژه‌های ساماندهی پایانه برکت و راه‌های دسترسی ساخته‌شده آن بازدید به‌عمل آورد و سپس به‌منظور بررسی آخرین وضعیت پایانه مرزی وارد مرز مهران شد.

 

وزیر کشور در بدو ورود به پایانه مرزی مهران اظهار داشت: بر‌اساس گزارش‌‌ کمیته‌های مختلف، تدارکات و خدمات لازم برای پیش‌بینی حضور ‌بیش از 3 میلیون ‌زائر‌ در ایام اربعین، ‌دیده شده ‌که امیدواریم این مقدمات در خدمات‌رسانی به زائران مؤثر واقع شود.

 

وی ادمه داد: بحمدالله در بازدیدی که از امکانات، تأسیسات و زیرساخت‌های مرز مهران داشتیم نسبت به سال قبل پیشرفت بسیار خوبی مشاهده شد و آمادگی مرز مهران در خدمات‌‌رسانی به زائران بسیار خوب است و پایانه مرزی مهران به‌نحو شایسته برای برگزاری مراسم اربعین آمادگی کامل دارد.

 

در‌ این سفر سردار ذوالفقاری رئیس ستاد مرکزی اربعین،‌ حسن‌نیا رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور و استانداران ایلام و کرمانشاه رحمانی فضلی را همراهی می‌کردند.

 

وی پس از بازدید از مرز مهران به‌منظور شرکت در جلسه ستاد اربعین و در جهت بررسی توافق‌نامه‌های فی‌مابین و گفت‌‌وگو با همتای خود مهران را به‌مقصد عراق ترک کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------