معاون مستعفی شهرداری تهران: امکان اجرای برنامه ها نبود



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,معاون مستعفی شهرداری
نامه خداحافظی معاون سابق حمل ونقل ترافیک شهرداری تهران با مدیرانشمعاون سابق حمل ونقل ترافیک شهرداری تهران پس از استعفای خود، متنی را در راستای خداحافظی از همکارانش نوشت و اعلام کرد: با توجه به شرایط فعلی شهرداری و شورا و عدم امکان اجرای برنامه‌ها، استعفا دادم. 

به گزارش ایسنا، محسن پورسیدآقایی معاون سابق حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران پس از استعفای خود، متنی را در راستای خداحافظی از همکارانش نوشت که وی در متن خداحافظی‌اش نوشت:« با سلام خدمت همه عزیزان و مدیران گرامی؛ با توجه به شرایط فعلی شهرداری و شورا و عدم امکان اجرای برنامه هایی که مد نظر داشتم هفته قبل استعفای خود را تقدیم جناب آقای دکتر حناچی نمودم و دلایل آنرا توضیح دادم و بحمدالله امروز مورد موافقت ایشان قرار گرفت و قرار است سرپرست را تعیین نمایند.

 

به جهت رسم ادب قبل از انتشار رسمی موضوع، خواستم شما در جریان قرار بگیرید. امیدوارم قصور و کوتاهی بنده را به بزرگواری خود ببخشید و از این پس به عنوان دوستانی نزدیک با هم ارتباط داشته باشیم. واقعا از تیم معاونت حمل و نقل راضی بودم و کارهای بزرگی به دست شما انجام شد که نتایج خیر آن ان‌شاءالله نصیب مردم خواهد شد.»

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------