امتحانات نهایی روزهای ۱۶ و ۱۷ دی ماه لغو شد



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,امتحانات
رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزش و پرورش از لغو و تعویق برگزاری امتحانات نهایی در روزهای ۱۶ و ۱۷ دی ماه و لغو تمام امتحانات غیر نهایی در این روز خبر داد.  

به گزارش مهر، در حالیکه پیش از این اعلام شده بود که به دلیل برگزاری مراسم باشکوه تشییع پیکر شهید سپهبد قاسم سلیمانی تمام امتحانات دانش آموزان تهرانی در روز ۱۶ دی ماه لغو شده اما امتحانات نهایی به قوت خود باقی است، شامگاه گذشته خسرو ساکی رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش در گفتگو با شبکه خبر ضمن تسلیت شهادت سپهبد قاسم سلیمانی اعلام کرد که برای تسهیل حضور دانش‌آموزان در مراسم تشییع مجاهد الگوی تمام عیار دینی و انقلابی، امتحانات نهایی و غیر نهایی دانش‌آموزان در روزهای دوشنبه ۱۶ دی و سه‌شنبه ۱۷ دی برگزار نمی‌شود.

 

وی گفت: امتحانات نهایی دانش‌آموزان که قرار بود در این روزها برگزار شود، به ۲۴ و ۲۵ دی موکول خواهد شد و زمان برگزاری امتحانات غیر نهایی نیز از سوی مدیران مدارس به اطلاع دانش‌آموزان خواهد رسید.

 

به گزارش مهر، در حال حاضر زمان امتحانات دانش‌آموزان است و دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم که امتحانات داخلی اشان لغو شده است، عملاً در این دو روز تعطیل خواهند بود و امکان حضورشان در مراسم تشییع وجود دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------