امکان رزرو طرح ترافیک از اول فروردین ۹۹



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,طرح ترافیک
مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیکی شهرداری تهران گفت: از ابتدای فروردین سال ۹۹ طرح ترافیک رزروی خواهد شد و برای رزرو لازم نیست به دفاتر خدمات الکترونیک مراجعه شود.

 عمار سعیدیان‌فر مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیک، درباره درخواست برخی از شهروندان من مبنی بر اینکه خدمات طرح ترافیک ساکنان محدوده طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا به دلیل شیوع ویروس کرونا غیرحضوری شود، اظهار داشت: مالکان و مستاجرانی که قرارداد آن‌ها اعتبار زمانی دارد و از خدمات تسهیلات ساکنین در حال حاضر استفاده می‌کنند نیاز نیست مراجعه مجدد به دفاتر خدمات الکترونیک داشته باشند.

 

وی گفت: این افراد اگر عوارض خودرو و ملک را به صورت غیرحضوری پرداخت کنند خدمات تسهیلات ساکنین برای آن‌ها به صورت خودکار تمدید خواهد شد.

 

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیک ادامه داد: ساکنین قبلی محدوده طرح ترافیک اگر عوارض‌شان را پرداخت کرده باشند خود به خود تسهیلات برای آن‌ها تمدید می‌شود، ولی ساکنین جدید محدوده طرح برای اینکه از تسهیلات و تخفیف‌های مربوطه بهره‌مند شوند باید حتما به دفاتر مراجعه کنند.

 

سعیدیان‌فر خاطرنشان کرد: از ابتدای فروردین سال ۹۹ طرح ترافیک رزروی خواهد شد و برای رزرو لازم نیست به دفاتر خدمات الکترونیک مراجعه شود. همچنین امکان رزرو سالانه برای ورود به محدوده طرح ترافیک در سال جدید وجود ندارد و رزرو‌ها به صورت هفتگی است. به طوری که شهروندان می‌توانند از ظهر چهارشنبه هر هفته نسبت به رزرو مجوز ورود به محدوده تا چهارشنبه هفته بعد اقدام کنند.

 

وی با اشاره به اینکه شهروندان برای لغو رزرو طرح تا ساعت ۶ صبح ۲۴ ساعت بعد فرصت لغو دارند، گفت: در غیر این صورت طبق مصوبه شورای شهر باید ۲۰ درصد رقم پایه ورود به محدوده را بپردازند.

 

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیک گفت: حداقل هزینه ورود به محدوده طرح ترافیک به صورت رزروی برای رانندگانی که دارای معاینه فنی برتر داشته باشند و در ساعات غیر پیک تردد کنند ۱۶ هزار و ۴۶۴ تومان و حداکثر هزینه برای رانندگانی که معاینه فنی عادی دارند و در ساعات پیک تردد کنند ۵۴ هزار و ۴۰۰ تومان است.

 

 

 جوان آنلاین 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------