طرح زوج و فرد از سر گرفته شد/ ممنوعیت توقف خودرو در حاشیه زاینده‌رود



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,طرح زوج و فرد
رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: برابر مصوبه ستاد مقابله با کرونای استان، طرح زوج و فرد خودروها که پیش از این لغو شده بود مجدداً از اول فروردین سال جدید فعالیت خود را از سر گرفت، این طرح همه‌روزه به جز روزهای جمعه از ساعت 7 صبح تا 24 عملیاتی می‌شود. 

به گزارش فارس از اصفهان به نقل از  پایگاه خبری پلیس، محمدرضا محمدی پیرامون طرح زوج و فرد در اصفهان اظهار داشت: برابر مصوبه ستاد مقابله با کرونای استان، طرح زوج و فرد خودروها که پیش از این لغو شده بود مجدداً از اول فروردین سال جدید فعالیت خود را از سر گرفت، این طرح همه‌روزه به جز روزهای جمعه از ساعت 7 صبح تا 24 عملیاتی می‌شود.

 

رئیس پلیس راهور استان اصفهان محدوده اجرای این طرح را تمامی معابر درون‌شهری و بزرگراهی شهر اصفهان اعلام کرد و گفت: هر خودرویی بدون رعایت زوج و فرد برای هر بار که از مقابل دوربین‌ها عبور کند مورد اعمال قانون قرار می‌گیرد.

 

وی همچنین از اجرای طرح ممنوعیت توقف خودرو در حاشیه زاینده‌رود و پل‌های تاریخی خبر داد و گفت: به منظور حفظ سلامت شهروندان و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی توقف هرگونه وسیله نقلیه در حاشیه زاینده‌رود و پل‌های تاریخی بدون حضور راننده ممنوع است؛ در صورت مشاهده وسایل نقلیه در مسیر رودخانه زاینده‌رود و پل‌های تاریخی شهر اصفهان مأموران این پلیس ضمن اعمال قانون، آن‌ها را به پارکینگ انتقال خواهند داد.

 

محمدی، با بیان اینکه هدف از اعمال تدابیر سخت‌گیرانه برای تردد و توقف وسایل نقلیه در سطح شهر را حفظ سلامت شهروندان و کمک به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا عنوان کرد و گفت: از شهروندان می‌خواهیم با مأموران پلیس همکاری لازم را به عمل آورده و از آوردن خودروهای شخصی خود به هسته مرکزی شهر خودداری کنند.

 

رئیس پلیس راهور فرمانده انتظامی استان از جان باختن یک نفر و مجروح شدن 2 نفر دیگر بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری تیبا با مانع کنار خیابان خبر داد و گفت: مأموران کلانتری 18 فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع تصادف در یکی از نقاط شهر اصفهان بلافاصله در محل حاضرشدند.

 

وی افزود: در بررسی‌های به‌عمل‌آمده مشخص شد یک دستگاه خودروی سواری تیبا حین تردد با مانع کنار خیابان به شدت برخورد کرده که در این حادثه، راننده خودرو جان خود را از دست داده و دو سرنشین دیگر آن نیز مصدوم و توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

 

محمدی با بیان اینکه کارشناسان تصادفات پلیس راهور شهرستان علت این حادثه را عدم توجه به جلو از سوی راننده خودروی سواری تیبا عنوان کردند، گفت: به رانندگان توصیه می‌کنیم همواره از شتاب‌زدگی و سرعت غیر مجاز جدا پرهیز و با رعایت نکات و قوانین راهنمایی و رانندگی از بروز این‌گونه حوادث پیشگیری کنند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------