بازگشایی مراکز شماره‌گذاری و آموزشگاه‌های رانندگی از روز شنبه



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,سردار هادیانفر
سردار هادیانفر اعلام کرد: تمام مراکز شماره گذاری و آموزشگاه های رانندگی که پروتکل بهداشتی را رعایت کرده‌اند از روز شنبه ۶ اردیبهشت شروع به کار خواهند کرد. 

به گزارش  ایلنا، سردار کمال هادیانفر رییس پلیس راهور ناجا درباره فعالیت مراکز شماره گذاری گفت: با توجه به پروتکل های بهداشتی ابلاغی و بازدیدهای مکرر تیم‌ها، هیئت‌ها و مسئولان پلیس راهنمایی و رانندگی در تهران و تمامی استان ها از مراکز شماره گذاری و آموزشگاه های رانندگی و همچنین بازدید نهایی که توسط تیم های نظارتی پلیس راهور انجام شده است، تمامی مراکز شماره گذاری از روز شنبه ۶ اردیبهشت ماه آماده ارائه خدمت به هموطنان در سراسر کشور خواهند بود.

 

وی ادامه داد: برای مدیریت و پیشگیری از تجمع مقرر شده است ارائه خدمات در مراکز شماره گذاری گذاری بر اساس پلاک زوج و فرد باشد به این شکل که در روزهای زوج فقط به خودروهای ورودی با پلاک زوج و در روزهای فرد برای خودروهای ورودی با پلاک فرد خدمات ارائه خواهد شد.

 

رییس پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را کرده ایم که تمامی پروتکل های ابلاغی در راستای حفظ سلامت هموطنان در مراکز شماره گذاری و آموزشگاههای رانندگی رعایت شود.

 

سردار هادیانفر تصریح کرد: آموزشگاه های رانندگی همانند مراکز شماره گذاری ارائه خدمت خواهند کرد اما براساس بازدیدهای صورت گرفته برخی از آموزشگاه ها تاکنون موفق به برقراری پروتکل های بهداشتی نشده اند و به آنها اجازه فعالیت داده نشده است. بدیهی است به محض اینکه این قبیل آموزشگاه‌ها استانداردهای بهداشتی لازم را فراهم نمایند به آنها مجوز لازم داده خواهد شد.

 

وی در پایان تاکید کرد: از هم وطنان می‌خواهیم به همراهی با تمهیدات بهداشتی در مراکز با همراه داشتن ماست و دستکش مراجعه و در هنگام دریافت خدمت فاصله با دیگران را حفظ کنند.

  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------