بازگرداندن دانشجویان ایرانی از ایتالیا با دو پرواز «هما»



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی, دانشجویان ایرانی
با کسب مجوز از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، با انجام دو پرواز ویژه هما، هموطنان و دانشجویان ایرانی از میلان به تهران بازگردانده می‌شوند.

 به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی «هما»، به دنبال گسترش ویروس کرونا و درخواست هموطنان خارج از کشور به خصوص دانشجویان جهت بازگشت به کشور و درخواست سفارت ایران در ایتالیا، مجوز انجام دو پرواز ویژه توسط "هما" در تاریخ‌های چهارشنبه ۱۰ و شنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه به میلان صادر شد.

 

نخستین پرواز "هما" در ساعت ۱۷ و ۴۰ دقیقه روز چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت‌ماه (۲۹ آوریل) به وقت محلی دانشجویان و هموطنان را از فرودگاه شهر میلان به فرودگاه امام خمینی(ره) انتقال خواهد داد.

 

همچنین روز شنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه( ۲ می)، دانشجویان و هموطنان ایرانی با یک پرواز "هما" در ساعت ۱۷ و ۴۰ دقیقه به وقت محلی از فرودگاه شهر میلان به فرودگاه امام خمینی(ره) انتقال خواهند یافت.

 

دانشجویان و هموطنان می‌توانند با مراجعه به دفاتر "هما" در تهران، میلان و رم نسبت به تهیه بلیط اقدام کنند.

 

با توجه به وضعیت همه گیری و روند رو به بالای کرونا در ایتالیا ده‌ها نفر از دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل در این کشور از هفته‌های گذشته درخواست بازگشت به کشور را داشتند که این موضوع در تهران و رم در دست پیگیری جدی است.

 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------