ریزش کوه در آزادراه تهران-شمال/ خسارت ۱۳ هزار میلیارد تومانی سیلاب به جاده‌ها



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,رضا اکبری
معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: مسیر شمال به جنوب منطقه یک آزادراه تهران-شمال به دلیل ریزش سنگ مسدود شده است که راهداران در حال بازگشایی مسیر هستند.

 به گزارش فارس؛رضا اکبری درباره علت انسداد مسیر شمال به جنوب منطقه یک آزادراه تهران-شمال، اظهار داشت: این مسیر به علت ریزش سنگ مسدود شده است، قطعه سنگی وارد جاده شده است و همکاران راهداری در حال بازگشایی مسیر هستند.

 

وی با اشاره به اینکه مسیر جنوب به شمال این آزادراه باز است، ادامه داد: به هر حال جنس البرز جوان است و به ویژه در بارش‌های شدید ممکن است، چنین مشکلی رخ دهد، البته در ‌کل مسیر منطقه یک آزادراه تهران-شمال از نظر ایمن سازی فعالیت‌های تخصصی خوبی انجام شده است اما به هر حال این ریزش سنگ را داشتیم که تلاش می‌کنیم این مسیر ظرف امشب تا فردا بازگشایی شود.

 

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای افزود: ‌تلاش می شود در گام اول با کنار گذاشتن این سنگ، مسیر شمال به جنوب منطقه یک آزادراه تهران-شمال باز شود و در گام بعدی به ایمن‌سازی کامل مسیر اقدام می‌کنیم.

 

اکبری درباره انسداد احتمالی محورهای مواصلاتی و جاده‌های کشور به دلیل سیلاب،گفت: فعلا محور مسدود به علت سیلاب نداریم.

 

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای درباره خسارت سیلاب به محورهای مواصلاتی و جاده‌های کشور اظهار داشت: در سه سیلاب‌ عمده اخیر از ابتدای فروردین ماه، جاده‌های ۱۶ استان کشور نظیر بوشهر، فارس، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، قم، گیلان، کرمان و غیره دچار خسارت شدند و رقم خسارت ۱۲ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال برآورد شد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------