استاندار تهران: تهرانی‌ها به زندگی با کرونا عادت کنند



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,استاندار تهران
استاندار تهران با اشاره به اینکه به بهانه کرونا نمی توانیم از ایجاد اشتغال مردم غفلت کنیم گفت: تهرانی‌ها به زندگی با کرونا عادت کنند. 

به گزارش مهر، انوشیروان محسنی بند پی صبح یکشنبه در نخستین جلسه شورای مهارت استان که با حضور علی اوسط هاشمی معاون وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی و رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای کشور در استانداری تهران برگزار شد، اظهار داشت: حاکمیت کتاب محوری راه حل ایجاد اشتغال نیست بلکه مهارت آموزی پیش نیاز ایجاد اشتغال کیفی و پایدار است.

 

استاندار تهران گفت: اگر طبق آمار ۴۷ درصد طلاق‌ها در ۵ سال اول زندگی صورت می‌گیرد به دلیل این است که افراد مهارت‌های زندگی را نیاموختند و باید در این زمینه آموزش‌هایی صورت بگیرد.

 

وی افزود: سند توسعه مهارت استان با نیاز سنجی از نیروهای مسلح و در قالب آموزش سربازان و تمرکز بر مهارت آموزی روستاییان و همچنین جامعه هدف نهادهای حمایتی مثل کمیته امداد و بهزیستی تدوین شود.

 

محسنی بندپی در ادامه عنوان داشت: شهروندان استان تهران به ناگزیر باید به زندگی غیر مسالمت آمیز با کرونا در استان تهران عادت کنند اما نمی‌توان به بهانه کرونا از ایجاد اشتغال برای مردم غفلت کنیم چرا که زمان رفتن کرونا مشخص نیست و باید ملاحظات بهداشتی همچنان رعایت شود و مردم خودشان موارد را رعایت کنند.

 

استاندار تهران گفت: گردشگری در استان تهران یک ظرفیت منحصر به فرد در ایجاد اشتغال در تهران است اما به دلیل اینکه در این حوزه مهارت آموزی لازم را نداشتیم نتوانستیم بهره برداری مناسبی داشته باشیم.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------