خیزش گرد و خاک طی ۵ روز آینده در نوار شرقی کشور



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,هواشناسی
سازمان هواشناسی کشور در اطلاعیه ای از خیزش گرد و خاک طی پنج روز آینده در نوار شرقی کشور خبر داد.

به گزارش مهر، سازمان هواشناسی کشور در اطلاعیه ای بنا بر آخرین نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی، اعلام کرد: امروز بعدازظهر (پنجشنبه ۵ تیر) در جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان بارش پراکنده باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. همچنین از بعد از ظهر جمعه (۶ تیر) تا روز دوشنبه (۹ تیر) در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب، برخی نقاط استان‌های ساحلی دریای خزر بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.

 

از بعدازظهر روز شنبه (۷ تیر) و طی روز یکشنبه (۸ تیر) در شمال استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد رخ می‌دهد. این وضعیت از اواخر وقت یکشنبه (۸ تیر) و روز دوشنبه (۹ تیر) برای خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی پیش‌بینی می‌شود.

 

بنا بر این اطلاعیه دمای هوا از روز جمعه در نوار شمالی کشور و دامنه‌های جنوبی البرز بین ۵ تا ۱۰ درجه کاهش می‌یاد. شایان ذکر است طی پنج روز آینده در نوار شرقی کشور وزش باد شدید بوده و در برخی مناطق شرق و جنوب شرق بویژه منطقه زابل، موجب خیزش گرد و خاک خواهد شد.

 

روزهای پنج‌شنبه و جمعه (۵ و ۶ تیر) خلیج فارس و از بعدازظهر پنجشنبه تا شنبه (۷ تیر) دریای خزر مواج است.

 

در این اطلاعیه درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده آمده است: آسمان تهران فردا (جمعه ۶ تیر) صاف گاهی با وزش باد با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتی‌گراد و طی روز شنبه (۷ تیر) صاف گاهی وزش باد و در بعد از ظهر نیمه ابری با حداقل و حداکثر دمای ۲۰ و ۳۳ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

 

  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------