دستگیری عامل تهیه و انتشار فیلم ضداخلاقی از ۲کودک کار در تهران/بازداشت عاملان زورگیری در آزاد راه تهران - شمال



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی, پلیس فتا
رییس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری فردی که دو کودک کار را مجبور به انجام حرکات ناشایست و تهیه فیلم از آنان کرده بود، خبر داد.  

سرهنگ داوود معظمی گودرزی در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره گفت: چند روز پیش ماموران پلیس فتا در انجام رصدهای خود از انتشار ویدیویی از رفتار ناشایست با دو کودک کار و مجبورکردن آنان به اقدامی غیراخلاقی با خبر شده و با توجه به حساسیت، موضوع به قید فوریت در دستورکار ماموران قرار گرفت.

 

وی با بیان اینکه این فرد، ویدیویی را که از دو کودک کار ضبط کرده بود در فضای اینستاگرام منتشر کرده بود، گفت: با اقدامات انجام شده که در هماهنگی با مقام قضایی انجام شد، این فرد شناسایی و روز گذشته در عملیاتی پلیس دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

 

گودرزی با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده، گفت: این فرد در بازجویی های اولیه هدف از تهیه و انتشار این ویدیو را سرگرمی اعلام کرده بود.

 

رییس پلیس فتای تهران بزرگ با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم دستگیر شده، گفت: این فرد هم اکنون با پرونده تشکیل شده به دادسرا معرفی و از آنجا به زندان منتقل شده است.

 

وی با تاکید بر ضرورت رعایت حقوق کودکان، گفت:  تمام کودکان از حقوقی برخوردارند که لازم است رعایت شود. مجبور کردن کودکان به انجام رفتارهای غیراخلاقی مجازاتی سخت درپی دارد.

 

روز گذشته ویدیویی در فضای مجازی منتشر شد که در آن فردی دو کودک کار را مجبور به رفتار غیر اخلاقی در برابر دوربین کرده و فیلم تهیه شده از آنان را درفضای مجازی منتشر کرده بود.

 

بازداشت عاملان زورگیری در آزاد راه تهران - شمال

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران از بازداشت سه زورگیری خبر داد که در آزادراه تهران ـ شمال ضمن قدرت‌نمایی با استفاده از سلاح سرد، سرنشینان یک دستگاه خودروی ۲۰۶ را تهدید کرده بودند.

 

متهمان پس از انتقال به پلیس امنیت در بازجویی‌های اولیه به جرم ارتکابی اعتراف و علت آن را خودنمایی و ایجاد مزاحمت عنوان کردند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------