وزش باد شدید و بارش باران در برخی استان‌ها/ سامانه بارشی در راه است



هواشناسی,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی
سازمان هواشناسی با اشاره به وزش باد شدید و بارش باران در برخی استان‌ها از افزایش نسبی دما طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه در نوار شمالی و غربی کشور خبر داد. 

به گزارش تسنیم، بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در شمال خراسان رضوی و ارتفاعات البرز واقع در شرق تهران و سمنان و ارتفاعات جنوب کرمان ابرناکی، بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می‌شود. در خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان وزش باد شدید همراه با گردوخاک روی خواهد داد، ضمن این‌که دریای عمان و خلیج‌فارس نیز مواج پیش بینی شده است.

 

فردا و چهارشنبه در اکثر مناطق کشور آسمان صاف و آرام است و افزایش نسبی دما به ویژه در نوار شمالی و غربی کشور روی می‌دهد. پنجشنبه در دامنه‌های زاگرس واقع در غرب کشور و ارتفاعات البرز مرکزی افزایش ابر گاهی بارش پراکنده و وزش باد روی می‌دهد.

 

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی جمعه نیز با گذر امواج از تراز میانی جو، در غرب، جنوب غرب، مرکز، دامنه‌های جنوبی البرز واقع در استان‌های زنجان، قزوین، البرز و تهران و برخی مناطق استان فارس در ساعات بعدازظهر افزایش ابر، بارش پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

 

همچنین اوایل امشب با شمالی شدن جریانات روی دریای خزر بارش و کاهش نسبی دما در استان‌های اردبیل، گیلان و مازندران پیش بینی می‌شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------