فراخوان چهارمین جشنواره رسانه ای معلولان



جشنواره رسانه ای معلولان ,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی
فراخوان چهارمین جشنواره رسانه ای معلولان با رویکردی متفاوت و تحت عنوان اثر مؤثر، منتشر شد. 

 منصور گلناری، دبیر جشنواره رسانه ای معلولان، در رابطه با هدف این جشنواره گفت: در این جشنواره به دنبال تقویت روحیه مطالبه گری در میان قشر معلولان هستیم.

 

وی در ادامه، افزود: نخستین جشنواره هدف ما اعلام حضور بود، در جشنواره دوم، به سمت تحکیم و اثبات رفتیم، جشنواره سوم برای ما عرصه رقابت و توان نمایی معلولان در گستره برابر با سایر رسانه ها بود و اما در چهارمین جشنواره سال ۱۴۰۰ به دنبال نهادینه کردن مطالبه گری منطقی در حوزه رسانه هستیم.

 

منصور گلناری در رابطه با شرایط شرکت کنندگان، گفت:  با توجه به این که این جشنواره موضوع محور است کلیه عزیزانی که دارای معلولیت هستند می توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند. همچنین افرادی که دارای معلولیت نیستند نیز بدون محدودیت می توانند در این جشنواره شرکت نمایند.

 

وی در رابطه با قالب های آثار جشنواره، افزود: این جشنواره در دو بخش اصلی شامل عکس تک فِرِم، مجموعه عکس، گزارش تصویری، گزارش مکتوب، گفتگو و مصاحبه مکتوب، مقاله اجتماعی، مصاحبه تصویری و کلیپ، و بخش جانبی شامل تیتر نویسی، خبر نویسی، فن بیان، داستان کوتاه، طنز مکتوب، کاریکاتور و دل نوشته، می باشد.

 

دبیر جشنواره رسانه ای معلولان در رابطه با مشخصات آثار ارسالی، گفت: با توجه به این که هدف جشنواره نهادینه کردن مطالبه گری است، آثار مربوطه می بایست بر اساس پرداختن به مشکلات، توانمندی ها و نیاز جامعه به معلولان باشد و صاحب اثر باید نحوه و میزان تاثیر اثرش در مسئولین و مردم به نحو محسوس را ضمیمه و پیوست نماید.

 

وی در ادامه، یادآور می شود: کلیه آثار باید در ارتباط با مسایل، مشکلات، توانمندی ها و نیازهای معلولان باشد و آثاری که دارای پیوست تاثیر اثر در مردم و مسئولان باشد، در داوری از امتیاز ویژه برخوردار خواهد شد  و ۷۵ درصد سهمیه ورود به بخش نهایی داوری، اختصاص به آثاری خواهد داشت که دارای پیوست تاثیر اثر باشد.

 

گلناری با اشاره به اینکه زمان انتشار اثر باید از ابتدای سال ۹۹ به بعد باشد، در ارتباط با راه های ارتباطی، اطلاع رسانی و ارسال اثر، گفت: شرکت کنندگان می توانند آثار ارسالی خود را تا پایان مردادماه ۱۴۰۰ و از طریق واتساپ، ایتا و تلگرام شماره ۰۹۰۳۱۸۴۹۸۷۹ و ایمیل tavannegar۹۶@gmail.com، ارسال کنند و کانال جشنواره Tavannegar۹۶@، کانال پایگاه خبری توان نگار tavannegar@ و اینستاگرام  tavannegar۹۶@، نیز مواردی برای اطلاع رسانی می باشد.

 

جشنواره رسانه ای معلولان ,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------