مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان بازداشت شد



 آرامستان های شهرداری اصفهان ,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی
معاون پیشگیری از وقوع جرم و پیگیری حقوق عامه دادسرای عمومی و انقلاب از بازداشت مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان خبر داد.

به گزارش مهر، محمد محسنی اژیه اظهار داشت: با توجه به دریافت گزارش‌های متعدد در خصوص دریافت مبالغ غیر متعارف برای ارائه خدمات در سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان و متعاقب مستندسازی و صدور دستورات قضائی، تحقیقات کامل و جامعی توسط اداره کل اطلاعات استان انجام گرفت.

 

وی اضافه کرد: بر اساس دلایل متقن و گزارش تنظیمی ضابطان و در راستای جلوگیری از امحاء ادله و استمرار اقدامات مجرمانه، دستور بازداشت مدیر عامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان صادر شد.

 

معاون دادستان اصفهان گفت: دریافت وجوه بر خلاف مقررات و بدون مستند قانونی، تضیع حقوق دولت و نهادهای عمومی، اختلاس و تحصیل مال از طریق نامشروع و مداخله در معاملات با شهرداری از جمله موارد اتهامی در پرونده تشکیل شده است.

 

وی در این خصوص به اقدام متهم در ماه‌های پایانی دوره مدیریتی برای خرید قبر برای خود و اعضای خانواده اش اشاره کرد و گفت: این اقدام بدون پرداخت عوارض و مبالغ مشارکتی که از سایر خریداران اخذ می‌شده صورت گرفته و متهم به این امر نیز اکتفا نکرده و در این راستا تخفیف‌هایی که قانونا تنها راجع به مددجویان نهادهای حمایتی بایستی اعمال شود را برای قیمت قبرهایی که پیش خرید کرده بود اعمال نموده است.

 

محسنی اژیه افزود: پایان دوره تصدی مسئولیت مدیران موجب عدم بررسی و رسیدگی قوه قضائیه به تخلفات و جرایم احتمالی مدیران نبوده و بر اساس دستور دادستان مرکز استان علاوه بر تشکیل پرونده‌های کیفری بر اساس ظرفیت‌های دستورالعمل مربوط به قانون نحوه اجرای اصل ۴۹ قانون اساسی پیگیری‌های لازم برای اعاده اموال نامشروع مسئولین متخلف در سال‌های دور نیز در دستور کار دادسرای عمومی و انقلاب اصفهان قرار گرفته است.

 

معاون پیشگیری از وقوع جرم و پیگیری حقوق عامه دادستان اصفهان در پایان از عموم شهروندان خواست تا گزارشات اعلام مفاسد و جرایم را از طریق سامانه سجام قوه قضائیه اعلام و روند رسیدگی به آن را به صورت برخط رصد کنند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------