بارش باران تا اواسط هفته در برخی نقاط کشور وجود دارد



بارش باران  ,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی
در ساعات بعدازظهر و اوایل شب افزایش ابر و رگبار و رعد و برق و گاهی وزش باد شدید ‌پیش‌بینی می‌شود. 

به گزارش مهر، امروز در برخی نقاط استان‌های مازندران، شمال آذربایجان غربی، جنوب سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، شرق فارس، ارتفاعات در استان‌های اردبیل، زنجان، قزوین، سمنان، البرز و تهران به‌ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب افزایش ابر و رگبار و رعدوبرق و گاهی وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

 

فردا و سه‌شنبه در برخی نقاط استان‌های مازندران، گیلان، شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، جنوب سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، شرق فارس، ارتفاعات در استان‌های قزوین، سمنان، البرز و تهران به‌ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب افزایش ابر و رگبار و گاهی وزش باد شدید موقتی انتظار می‌رود.

 

چهارشنبه در شمال استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، برخی نقاط اردبیل، گیلان، مازندران، هرمزگان و جنوب کرمان بارش پراکنده و وزش باد شدید رخ خواهد داد، این شرایط پنجشنبه در ارتفاعات مازندران نیز ادامه خواهد یافت.

 

امروز در جنوب استان سمنان، شمال و شرق اصفهان، قم و جنوب تهران و روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه در شرق و جنوب شرق کشور به‌ویژه منطقه زابل وزش باد شدید همراه با گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

 

طی امروز و فردا اهواز با بالاترین دمای ۴۶ و ۴۵ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و اردبیل با بیشینه دمای ۲۹ و ۳۰ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان‌های کشور هستند.‌

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------