شرط استخدام معلمان غیررسمی اعلام شد



 ,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی
رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی آموزش و پرورش درباره تعیین تکلیف وضعیت استخدام معلمان غیررسمی مشمول تعیین وضعیت توضیح داد. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، ناصر سلیمان‌زاده رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری درباره وضعیت تعیین تکلیف وضعیت استخدام معلمان حق‌التدریس، آموزشیاران نهضت و مربیان پیش‌دبستانی قبل از سال ٩٢ اظهار کرد: در مجموع و تاکنون ٧٢ هزار نفر در دوره مهارت‌آموزی شرکت کرده و تعیین تکلیف شده‌اند.

 

او ادامه داد: ١٢ هزار نفر هم در آزمونی که اخیرا برگزار شد، پذیرفته شده اند و به زودی دوره‌های مهارت‌آموزی آن‌ها آغاز خواهد شد.

 

رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری گفت: به محض اعلام اسامی از سوی استان‌ها دوره‌های مهارت‌آموزی آغاز خواهد شد.

 

سلیمان‌زاده با اشاره به اینکه در مجموع ٨۵ هزار معلم تعیین تکلیف می‌شوند، بیان کرد: این افراد بعد از طی کردن دوره‌های مهارت‌آموزی و پذیرفته شدن در آزمون جامع پایانی امکان حضور در کلاس‌های درس را پیدا می‌کنند.

 

او شرط دیگر برای فعالیت این معلمان در کلاس‌های درس را اعلام نیاز استان‌ها عنوان کرد و گفت: به طور مثال اگر در استانی امسال مازاد نیروی ابتدایی داشته باشیم، در آن استان جذب نیروی جدید دوره ابتدایی نداریم و و در صورت نیاز به استانی دیگر ارجاع داده می‌شود. همچنین به‌کارگیری برخی از این معلمان به سال ١۴٠١ موکول خواهد شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------