راه اندازی سایت جدید برای درخواست مجوز تردد بین شهری



 ,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی
گودرزی گفت:به دلیل بالا بودن مراجعات،فعالیت سامانه درخواست صدور مجوز تردد مختل شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، گودرزی معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران درباره مجوزهای تردد بین شهری گفت:حجم مراجعات به فرمانداری تهران برای دریافت مجوز تردد خیلی زیاد است. در میان شهرستان‌ها هم در فرمانداری پاکدشت شش ماهی است که به صورت پایلوت در نظر گرفته شده است و اگر همشهریان ما به فرمانداری پاکدشت مراجعه کنند، سامانه صدور پروانه در پاکدشت باز است و خدمات می دهد.

 

وی افزود: سیستم نزدیک به شش ماه است که فعال شده اما سیستم تهران به دلیل شلوغی جمعیت و مراجعات بالا دچار اختلال شده است. فرماندار تهران سایتی را راه اندازی کردند، ولی چون حجم مراجعات زیاد بود متاسفانه سایت از مدار خود خارج شده است، ولی با دستوری که استاندار تهران دادند در جلسه ستاد کرونای استان و شهرستان این سایت برای پس فردا آماده کار خواهد شد و مردم می‌توانند با taradodtehran.com وارد سایت شوند و بتوانند مجوز خود را دریافت کنند.

 

گودرزی در پایان تصریح کرد:البته مجوزی هم که صادر می‌شود مشخصا به پلاک‌های خودرو داده می شود چرا که دوربین‌ها پلاک‌ها را ثبت می‌کنند و جریمه صادر می‌شود برای همین این مجوزر‌های برای پلاک صادر می‌شود و این مجوز‌ها هم در سیستم ثبت می‌شود و مردم می توانند مجوز را از سایت پرینت بگیرند و به نیرو‌های انتظامی در مسیر تردد خود در صورت نیاز نشان دهند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------