بارش برف در ۱۴ محور استان اصفهان | برف راه ارتباطی ۱۸۰ روستا در کوهرنگ را مسدود کرد



 بارش برف ,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی
رئیس اداره مدیریت راه‌های استان اصفهان با اشاره به بارش برف در ۱۴ محور استان از هموطنان خواست تا از تردد غیرضروری به‌ویژه در شب در محورهای کوهستانی خودداری کنند و زنجیر چرخ همراه داشته باشند 

 مریم تاکی در گفت‌وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت راه‌های استان اصفهان با توجه به بارش برف و باران از شب گذشته تاکنون، اظهار کرد: شب گذشته شاهد بارش خوبی در سطح استان بودیم و شدت بارش‌ها در سمت جنوب استان اصفهان بیشتر بود.

 

وی افزود: در شهرستان سمیرم شاهد بیشترین میزان بارش برف بودیم و همچنین شهرستان‌های غرب استان با بارش‌های برف همراه هستند.

 

رئیس اداره مدیریت راه‌های استان اصفهان توضیح داد: مطابق آخرین اطلاعات محور سمیرم-شهرضا، سمیرم-یاسوج، شهرضا-آباده، مبارکه-بروجن، زرین‌شهر-شهرکرد، آزادراه کنارگذر غرب، کمربندی نجف‌آباد-خمینی‌شهر، محور داران-الیگودرز، گلپایگان-خمین، خوانسار-دامنه، فریدونشهر-پشتکوه، اصفهان-دلیجان و اصفهان-اردستان و آزادراه کنارگذر شرق اصفهان شاهد بارش برف هستیم.

 

وی با بیان اینکه در مقاطعی محورهای برفی همراه با وزش شدید باد هستند که احتمال وقوع کولاک وجود دارد، افزود: راه‌های شهرستان خوانسار ساعاتی پیش شرایط کولاک را تجربه کرد.

 

تاکی همچنین ادامه داد: در شرق استان و در محور شهرستان‌های نائین و خور نیز شاهد بارش باران هستیم.

 

وی با تأکید بر اینکه باوجود بارش برف و باران در حال حاضر تردد در تمام محورهای استان برقرار است، از رانندگان خواست تا پیش از شروع حرکت از همراه داشتن زنجیر چرخ اطمینان حاصل کنند.

 

رئیس اداره مدیریت راه‌های استان اصفهان گفت: متأسفانه شب گذشته رانندگانی که بدون زنجیر چرخ در محورها تردد داشتند، دچار مشکل شدند که همکاران راهداری برای انجام عملیات راهداری اقدام کردند.

 

وی همچنین از مردم خواست زمانی که بارش برف در محورهای کوهستانی وجود دارد از سلامت خودرو خود و همچنین و داشتن زنجیر چرخ، سیستم گرمایش و برف‌پاک‌کن اطمینان حاصل کرده و از تردد غیرضروری به‌ویژه در شب در محورهای کوهستانی خودداری کنند.

 

تاکی گفت: هموطنان پیش از شروع هر سفر به‌ویژه در زمستان شرایط جوی را بررسی کرده و با تلفن ۱۴۱ تماس بگیرند.

 

برف راه ارتباطی ۱۸۰ روستا در کوهرنگ را مسدود کرد

فرماندار کوهرنگ گفت: باوجود تلاش‌های شبانه‌روزی راهداران در محورهای مواصلاتی در پی بارش سنگین برف راه ارتباطی ۱۸۰ روستا به مرکز شهرستان و بخش‌های تابعه مسدود شده است.

 

مرتضی زمانپور در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به بارش سنگین برف در شهرستان کوهرنگ، اظهار کرد: به‌علت کولاک شدید برف امکان تردد در گردنه‌های تاراز، شاه‌منصوری و چری وجود ندارد.

 

فرماندار کوهرنگ گفت: باوجود تلاش‌های شبانه‌روزی راهداران در محورهای مواصلاتی در پی بارش سنگین برف راه ارتباطی ۱۸۰ روستا به مرکز شهرستان و بخش‌های تابعه مسدود شده است.

 

وی با بیان اینکه در سال زراعی جاری ۶۶۷ میلی‌متر بارندگی در ایستگاه کوهرنگ به ثبت رسیده است، توضیح داد: ارتفاع برف در مناطق مسکونی حدود ۹۰ سانتی‌متر و در برخی نقاط مرتفع به بیش از چهار متر رسیده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------