فرد هتاک به حرمت معلم در البرز بازداشت شد



آموزش و پرورش  ,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی
مدیرکل آموزش و پرورش البرز اعلام کرد: با هماهنگی دادستان، فرد هتاک به حرمت معلم این استان در کرج بازداشت شد. 

 « علی حجرگشت » شامگاه جمعه درگفت و گو با ایرنا اظهارداشت: بلا فاصله پس از منتشر شدن فیلم هتک حرمت یک کسبه به معلم در مدرسه شیخ فضل الله نوری در حوزه آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج در فضای مجازی،اقدامات لازم برای پیگیری این موضوع مهم در دستور کار قرار گرفت.

 

وی خاطرنشان کرد: تقدیر معلم با حضور معاون اداره کل آموزش و پرورش در مدرسه در حضور دانش آموزان و اولیا، تماس تلفنی وزیر آموزش و پرورش با همکارمان  " فریدون گودرزی " تماس تلفنی و حضور معاون تربیت بدنی و سلامت و سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در منزل ایشان دیگر اقدامات انجام شده استان در راستای دلجویی از همکار مورد هتک حرمت قرار گرفته را تشکیل می دهد.

 

وی بیان داشت: تقدیر از معلم با اخلاق و صبور استان در مقابل رفتار ناشایست کسبه همجوار مدرسه شیخ فضل الله نوری در محدوده آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج از دیگر اقدامات انجام شده آموزش و پرورش البرز است که با هدف دلجویی و دفاع از مقام، جایگاه و حرمت معلم در جامعه صورت گرفت.

 

حجرگشت ادامه داد: معاون وزیرآموزش و پرورش با حضور در منزل همکار دستان وی را که تبرک به تربیت هزاران دانش آموز بوده که با نجابت معلمی برای فرد هتاک بالا نرفت را بوسه زد.

 

وی با بیان این که دفاع از حرمت و جایگاه معلم و حفظ شان و منزلت وی در واقع دفاع از حقوق همه مردم ایران است، یادآورشد: با استفاده از تمام ظرفیت های استان تا حصول نتیجه و برقراری عدالت پیگیری حقوقی این بی حرمتیبه معلم البرز دنبال می کنیم.

 

مدیرکل آموزش و پرورش البرز تاکید کرد: این معلم فرهنگی در اقدامی شایستته از حق خود گذشت کرد اما موضوع به علت جنبه عمومی جرم در دست بررسی قضایی قرار گرفت.

 

" فریدون گودرزی"  معاون دبستان شیخ فضل الله نوری آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج ، هفته جاری توسط یکی از همسایگان مدرسه مورد بی حرمتی قرار گرفت که بلافاصله فرد ضارب از این معاون مدرسه و جامعه معلمان و

 

فرهنگیان کشور عذرخواهی کرد.

 

استان البرز حدود ۵۲۰ هزار دانش آموز و ۲۵ هزار فرهنگی دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------