آخرین اخبار جامعه

کاهش غیرواقعی آمار جدایی  ,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی

کاهش غیرواقعی آمار جدایی | تکذیب ادعای مسئولان وزارت کشور درباره کاهش طلاق در ۲سال اول دولت سیزدهم

کاهش روند طلاق در دو سال اول دولت سیزدهم؟ این یک ادعای تازه است، آن هم از زبان مسئولان وزارت کشور. محمد عباسی، سازمان امور…

سالی 600 تن موامخدر در کشور کشف می شود



 اخباراجتماعی  ,خبرهای اجتماعی  ,موامخدر

فرمانده نیروی انتظامی گفت: سالانه بیش از 600 تن کشفیات موادمخدر ایران صورت می گیرد.

به گزارش ایسنا  ، سردار حسین اشتری روز پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی مازندران، با بیان اینکه امروز نیروی انتظامی به جهت گستردگی دو نوع فعالیت و ماموریت در عرصه نظم و آرامش در کشور از سازمان های پیش‌تاز است، اظهار کرد: کسانی که به حقوق دیگران تجاوز می کنند باید از نیروی انتظامی در هراس باشند و به خود اجازه چنین تحرکاتی را ندهند.

فرمانده ناجا تصریح کرد: امنیت بالاترین موهبت الهی و بالاترین سرمایه برای هر ملت است که تاکنون به برکت خون شهدا و درایت مقام معظم رهبری و همزبانی و همدلی همه مسئولان انتظامی، نظامی و قضائی کشور  این امنیت برقرار است.

وی با بیان اینکه با مطالعه وضعیت کشورهای اروپایی و کشورهای منطقه میزان امنیت ایران سنجیده می شود، افزود: در هیچ جای دنیا امنیتی نظیر کشور ایران وجود ندارد و این به برکت قرآن، پیامبر اسلام و ائمه مطهر است.

سردار اشتری اظهار کرد: برای عملی کردن منویات مقام معظم رهبری در شعار سال، برخی موضوعات را به صورت داخلی و برخی را از بیرون پیگیر هستیم؛ موضوع تامین امنیت در داخل کشور بسیار مهم است که اگر امنیت نباشد کسب و کار  و تحقیق و توسعه صورت نخواهد گرفت.

وی افزود: باید امنیت هر فردی را که تمایل به سرمایه گذاری دارد تامین و تولید داخلی را تقویت کنیم.

فرمانده ناجا برخورد با قاچاقچبان کالا و ارز را یکی دیگر از اقدامات ناجا دانست و عنوان کرد: قاچاق یکی از عوامل اصلی ورشکستگی برخی از کارخانه‌ها از قاچاق کالا است و ضرر این قاچاق جبران ناپذیر است که در این راستا قرارگاه مباره با قاچاق کالا و ارز در کشور راه اندازی شد.

سردار اشتری گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری مردم باید نیروی خدوم انتظامی را فرزندان خود بدانند و با تمام ظرفیت به آنها کمک کنند و نیروی انتظامی نیز باید اعتماد مردم را جلب کند.

وی افزود: سالانه بیش از 600 تن کشفیات موادمخدر ایران صورت می گیرد و با توجه به اینکه ورود مواد مخدر صنعتی برای برخی از موضوعات در کشور آزاد است، مشکلات عدیده ای را در جامعه ایجاد کرده است.

این مسئول عنوان کرد: پاکسازی محلات آلوده از اقدامات نیروی انتظامی مازندران بود و من به سهم خود از همه کارکنان نیروی انتظامی در شهرستان تشکر می کنم.

سردار اشتری بیان کرد: سردار میر فیضی از برداران ولایی با روحیه جهادی، اهل تعامل و پیگیری  و دلسور مردم و کارکنان است و وی به مسائل شمال استان اشراف دارد و در ناجای گیلان و گلستان فعالیت کرده است.
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------