آخرین اخبار جامعه

سازمان هواشناسی ,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی

سامانه بارشی یک روز زودتر وارد کشور می‌شود | صدور هشدار نارنجی برای استان‌های غربی

سامانه بارشی از عصر امروز دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) از غرب کشور وارد می‌شود. به گزارش همشهری ‌آنلاین کارشناس سازمان هواشناسی کشور…

اعلام محدودیتهای ترافیکی پایان هفته/ محدودیتهای ویژه باآغاز مدارس



  اخباراجتماعی ,خبرهای  اجتماعی ,محدودیتهای ترافیک

پلیس راهور نیروی انتظامی محدودیت های ترافیکی پایان هفته را اعلام کرد و از شهروندان خواست آخرین اطلاعات راههای کشور را از طریق شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ و سایت راهور ۱۲۰ دنبال کنند .

به گزارش مهر به نقل از  از پایگاه خبری پلیس راهور ناجا این محدودیت ها تا یکشنبه- چهارم مهرماه- ادامه دارد.

براساس این گزارش، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ الی ۲۴ روز پنجشنبه مورخ ۹۵/۰۷/۰۱ از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ الی ۲۴ روز پنجشنبه مورخ ۹۵/۰۷/۰۱ از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز جمعه مورخ ۹۵/۰۷/۰۲ الی ساعت ۰۱:۰۰ بامداد روز شنبه مورخ ۹۵/۰۷/۰۳ از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ روز جمعه مورخ ۹۵/۰۷/۰۲ الی ساعت ۰۱:۰۰ بامداد روز شنبه مورخ ۹۵/۰۷/۰۳ از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه خواهد بود.

در محور هراز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه مورخ ۹۵/۰۷/۰۲ از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۷تا ۲۴ روز جمعه مورخ ۹۵/۰۷/۰۲ با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل تردد انواع وسایل نقلیه از آب اسک به رودهن ( محدوده مشاء ) یکطرفه خواهد بود.

در محور کندوان، تردد انواع تریلر ، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است و در محور هراز تردد تمام تریلرها کماکان ممنوع است.

همچنین از ساعت ۸ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ های ۹۵/۰۷/۰۱ و ۹۵/۰۷/۰۲ از تهران به قائم شهر و بالعکس، ممنوع است.

تردد تمام تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روز جمعه مورخ ۹۵/۰۷/۰۲ از تهران به قائم شهر و بالعکس ، ممنوع است.

در محور آستارا – اردبیل و بالعکس تردد تمام تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴روز جمعه مورخ ۹۵/۰۷/۰۲ در محور فوق ممنوع است.

در محورهای قدیم قزوین – رشت ، آزاد راه کرج – قزوین و قزوین – زنجان و بالعکس نیز تردد تمام تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روز جمعه مورخ ۹۵/۰۷/۰۲ در محورهای فوق ممنوع است.

در محور های هفتگل – باغملک – ایذه - شهرکرد و بالعکس تردد تمام تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه مورخ های ۹۵/۰۷/۰۱ ، ۹۵/۰۷/۰۲ و ۹۵/۰۷/۰۳ در محورهای فوق ممنوع است.

در محور اهر - تبریز و بالعکس تردد انواع کامیون به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ روز پنجشنبه مورخ ۹۵/۰۷/۰۱ تا ساعت ۶ روز جمعه مورخ ۹۵/۰۷/۰۲ در محور فوق ممنوع است.

در محور زابل – زاهدان و بالعکس تردد تمام کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ های ۹۵/۰۷/۰۱ و ۹۵/۰۷/۰۲ در محور فوق ممنوع است.

در محور بیرجند – قاین و بالعکس تردد تمام تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه مورخ ۹۵/۰۷/۰۲ در محور فوق ممنوع است.

در محور های مشهد – قوچان، مشهد – سبزوار، مشهد – تربت حیدریه و بالعکس تردد تمام تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز پنجشنبه مورخ ۹۵/۰۷/۰۱ و همچنین از ساعت ۶ تا ۱۴ روز شنبه مورخ ۹۵/۰۷/۰۳ و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز جمعه مورخ ۹۵/۰۷/۰۲در محورهای فوق ممنوع است.

در محورهای سلفچگان – قم ، قدیم تهران- قم و بالعکس تمام وسایل نقلیه سنگین باربری ( تریلر ، کامیون و کامیونت ) به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۶ تا ۲۴ روز جمعه مورخ ۹۵/۰۷/۰۲ در محورهای فوق ممنوع است.

تمام وسایل نقلیه سنگین باربری( تریلر ، کامیون و کامیونت) به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی که از استان های جنوبی کشور به سمت تهران در حرکت هستند، باید از مسیر سه راهی نطنز- مورچه خورت – دلیجان- سلفچگان- ساوه به عنوان مسیر جایگزین استفاده کنند.

در محور بجنورد – آشخانه – چمن بید – جنگل گلستان و بالعکس تردد تمام تریلر ها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ های ۹۵/۰۷/۰۱ و ۹۵/۰۷/۰۲ در محور فوق ممنوع است.

در محور قدیم ساوه - همدان تردد تمام تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روز پنجشنبه مورخ ۹۵/۰۷/۰۱ و همچنین از ساعت ۶ روز جمعه مورخ ۹۵/۰۷/۰۲ تا ساعت ۱۲روز شنبه مورخ ۹۵/۰۷/۰۷ در محور فوق ممنوع است.

در محور کمربندی دهلران - اندیمشک در ساعت ۱:۰۰ روز پنج شنبه مورخ ۹۵/۰۶/۲۶ به علت بارش شدید باران و آب گرفتگی مسدود شد و تردد از مسیر جایگزین داخل شهر دهلران در حال انجام است.

در محور فرعی اولنگ به شاهرود در استان های گلستان و سمنان از ساعت ۱۱:۳۰ مورخ ۹۵/۰۱/۲۹ به علت بارش شدید باران و وقوع سیلاب و خرابی جاده تا اطلاع ثانوی مسدود شده است.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------