وزیر کشور : سهامدارن بی‌خبر مظلوم‌ترین افراد در ماجرای «پدیده»



  اخباراجتماعی ,خبرهای  اجتماعی , شرکت پدیده

وزیر کشور که برای پاسخ به سوال سه تن از نمایندگان در مجلس حاضر شده بود توضیحاتی در رابطه با وضعیت سهامداران شرکت پدیده ارائه داد.

 به گزارش ایسناعبدالرضا رحمانی فضلی در پاسخ به پرسش کواکبیان، حسن پور و مقصودی نمایندگان تهران، سیرجان و سبزوار در رابطه با وضعیت سهامداران شرکت پدیده گفت: از سال 88 مجموعه تفریحی توریستی توسط بخش خصوصی به صورت سهامی خاص ایجاد شده و متاسفانه از ابتدای کار هیچ کدام از مقررات رعایت نشده است.

 

این شرکت چند برابر ملکی که داشتند از املاک منابع طبیعی و روستاییان اضافه کردند و محدوده خود را افزایش دادند؛ در پروانه ساختمانی نیز مقررات را رعایت نکردند و در بخشی از املاکی که درحوزه وزارت نیرو است نیز ساخت و ساز انجام شد که این مساله دارای اشکال اساسی است. علاوه بر آن، این شرکت شرکت سهامی خاص است و نمی‌تواند سهام واگذار کند که این اتفاق افتاده است.

 

او ادامه داد: با وجود همه این مشکلات از سال 88 تا 92 هیچ اقدامی انجام نشد، عکس‌های یادگاری زیادی برداشته شد و کمک‌هایی انجام شد که غیرقانونی بود. یکی دیگر از کارهایی که این شرکت انجاد داد پخش آگهی در تلویزیون و سایر رسانه ها بود. به اعتقاد من مظلوم ترین افراد کسانی بودند که بدون این‌که بدانند آن‌جا چه خبر است سهام خریدند و به تبلیغات صدا و سیما و روزنامه‌ها اعتماد کردند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------