دنیزلی: برای ما این 3 امتیاز خیلی مهم بود



اخبار,اخبار ورزشی,دنیزلی
سرمربی تیم تراکتور گفت: این 3 امتیاز نظر ما را در راه نباید تغییر دهد چون راه طولانی داریم.

به گزارش فارس، مصطفی دنیزلی سرمربی تیم تراکتور تبریز بعد از بازی تیمش مقابل پرسپولیس در نشست خبری بعد از این بازی گفت: امروز با یکی از تیم‌های قدرتمند لیگ برتر مسابقه دادیم. برای ما این 3 امتیاز خیلی مهم بود. این 3 امتیاز نظر ما را در راه نباید تغییر دهد چون راه طولانی داریم.

 

* تیمی را بردیم که هر سال قهرمان می شد

وی ادامه داد: جو ورزشگاه امروز عالی بود. تماشاگران ما امروز شاد شدند. بازیکنانم هم بازی خوبی به نمایش گذاشتند و از آنها تشکر می کنم. ما تیمی را بردیم که هر سال قهرمان می شد. من قبلا در پرسپولیس کار کردم و به هر حال جو این بازی به شکلی بود که برای هر دو تیم کار مشکل شده بود. امروز بازی نبرد تاکتیک ها بود. ما امروز بازیکنان مصدومی هم داشتیم. ما آخرین بازی پرسپولیس را آنالیز کردیم. امروز بازی می توانست مساوی تمام شود البته این بازی ها همیشه سخت است. از این به بعد و بعد از تعطیلی لیگ راه درازی خواهیم داشت.

 

*برد حق ما بود

سرمربی تیم تراکتور در خصوص اینکه شما گفتید بازی می توانست مساوی شود و آیا برد حق تراکتور نبود افزود: برد حق ما بود اما در فوتبال همیشه عدالت اجرا نمی شود. امروز بازی خوبی به نمایش گذاشتیم اما گاهی در یک لحظه گل می خورید و بازی مساوی می شود. در نیمه دوم موقعیت هایی داشتیم اما گل نشد. در هر حال این 3 امتیاز برای ما خیلی با ارزش است.

 

*بازیکنانم اشتباهاتی داشتند اما آن را جبران کردند

دنیزلی درباره اینکه بازیکنان باتجربه تیمش اشتباهاتی داشتند و تعویض ها به خاطر مسائل تاکتیکی بود یا اشتباهات فردی تصریح کرد:  در فوتبال اشتباهات فردی هست اما تعویض های ما برای اشتباهات بازیکنان نبود و بلکه تاکتیکی بود. امروز بازیکنانم اشتباهاتی داشتند اما آن را جبران کردند. استراتژی ما برای بازی امروز خیلی مهم بود که با چه کسانی را بازی را آغاز کنیم و با چه کسانی بازی را تمام کنیم.

 

* از هفته پنجم تیم ایده آلم را نمایش می‌گذاریم

وی در خصوص اینکه گفته بودید که تراکتور ایده آل را از هفته پنجم می بینیم اظهار داشت: تیم من از تیمی که مد نظرم هست دور است اما ان‌شالله از هفته پنجم فوتبال دلخواهم را به نمایش می گذاریم. تیمی  داریم که 50 درصد آن تغییر کرده و مدت کمی است که بازیکنان بخواهند با هم هماهنگ باشند. وقتی این را می گفتم حرفم از برد نبود بلکه منظورم این بود که از هفته پنجم به بعد بازی بهتری را انجام می دهیم.

 


تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------