آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش مایلی‌کهن بعد از دادگاه تجدیدنظر قلعه‌نویی: چطور به او می‌گویند ژنرال خوشش می‌آید، حالا من هم گفتم «گروهبان قندلی»، اشکالی دارد؟

مربی پیشین تیم ملی فوتبال گفت: رای دادگاه تجدیدنظر هر چیزی باشد، احترام می‌گذارم. هیچ وقت از تیم ملی در زمانی که در کوران…

جنجال‌های ادامه‌دار استراماچونی در رسانه‌های ایتالیایی



اخبار,اخبار ورزشی,استراماچونی
یک رسانه ایتالیایی سفر استراماچونی به ایران را به یک افسانه قدیمی یونان تشبیه کرد.

به گزارش خبرآنلاین، سایت «liberoquotidiano» ایتالیا امروز گزارشی را از اتفاقات هفته اخیر رخ داده درباره استراماچونی، سرمربی ایتالیایی استقلال نوشته است.

 

این سایت تیتر خود به با استناد به ادیسه یکی از دو کتاب کهن اشعار حماسی یونان اثر هومر اختصاص داده است. ادیسه سرگذشت بازگشت یکی از سران جنگ تروآ (ادیسیوس یا الیس) فرمانروای ایتاکا است. در این سفر که بیش از بیست سال به درازا می‌انجامد ماجراهای مختلف و بزرگی برای وی و همراهانش پیش آمده است.

 

این سایت ایتالیایی تیتر خود را این طور زده است: آندره استراماچونی، ادیسه‌ای در ایران. در داخل متن این گزارش به سفر ناکام سرمربی استقلال برای بازگشت به ایتالیا پرداخته و مشکلات ویزایش را مطرح کرده است. استراماچونی از هفته گذشته به دنبال خروج از ایران و رفتن به ایتالیا بود که به خاطر تمام شدن زمان ویزایش نتوانست تهران را ترک کند.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------