شیعی: جانشین تاج نشده‌ام/ تعلیق فدراسیون فوتبال، خط قرمز ماست



اخبار,اخبار ورزشی,محمود شیعی

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، انتخابش را به عنوان جانشین مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال ایران رد کرد.

به گزارش ایسنا، در پی منتشر شدن خبری مبنی بر انتخاب شدن محمود شیعی، مدیرعامل باشگاه پیکان و عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال به عنوان جانشین مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال، او در جمع خبرنگاران این خبر را رد کرد و گفت: در خصوص خودم این موضوع را رد می‌کنم. درباره آقای شکوری هم او در آخرین جلسه هیات رییسه انتخاب شد. آخرین بحث این بود که آقایان از یک سوم کار یک سوم حقوق استفاده کنند و با توجه به این که این موضوع شامل حال ساکت نمی‌شد چون دبیر کل باید به طور کامل در اختیار فدراسیون باشد، تصمیم بر این شد که شکوری که مدتی به عنوان دستیار ساکت فعالیت می‌کرده، جانشین او شود. قرار شده وزارت ورزش تصمیم بگیرد. باید عاقلانه تصمیم بگیریم تا به بحث تعلیق که خط قرمز ماست نزدیک نشویم. همه باید دست به دست هم ندهیم تا این اتفاق نیفتد.

 

شیعی اضافه کرد: دو ماه پیش تاج برای وزیر ورزش نامه‌ای نوشت تا موضع آنها را در خصوص وضعیت بازنشستگان فدراسیون بداند. در آخرین جلسه هیات رییسه مشخص شد هنوز اتفاق خاصی نیفتاده است. هیچ‌کس مایل نیست اتفاق بدی برای فوتبال ایران بیفتد. عقلای قوم حتما فکر می‌کنند تا اتفاقی نیفتد. نگران نباشید.

 

او در این خصوص که گفته می‌شود بعد از ۱۵ آذر حضور بازنشستگان در پست‌های خود جرم تلقی می‌شود هم بیان کرد: مر قانون باید اجرا شود. البته تفسیرها مختلف است و این موضوع به عهده قانون گذار و قوه قضاییه است که چه کسی از حد قانونی تجاوز کرده و هر تصمیمی آنها در این خصوص بگیرند قابلیت اجرایی دارد.

 

شیعی در پایان گفت: خبر ندارم شنبه تاج به سر کارش می رود یا خیر.


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------