خلیل زاده رییس هیات مدیره باشگاه استقلال شد/ واکنش باشگاه استقلال به احتمال حذف از لیگ قهرمانان آسیا



اخبار,اخبار ورزشی,اسماعیل خلیل زاده
اسماعیل خلیل زاده رسما به عنوان رییس هیات مدیره باشگاه استقلال انتخاب شد.

به گزارش مهر، بعد از گذشت دو ماه از استعفای احمد سعادتمند از ریاست هیات مدیره استقلال، سرانجام با موافقت وزیر ورزش وی رسما از این سمت کنار رفت.

 

امروز اسماعیل خلیل زاده یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال که در غیاب سعادتمند هم اختیارات بیشتری گرفته بود، رسما به عنوان جانشین وی انتخاب شد.

 

رئیس هیات مدیره استقلال: فتحی و استراماچونی با هم اختلاف داشتند

اسماعیل خلیل زاده درباره مشکلاتی که بین امیرحسین فتحی مدیرعامل و استراماچونی سرمربی استقلال وجود دارد، گفت: اختلاف سلیقه ای بین دو طرف وجود داشت که رفع شد. روز گذشته هم جلسه ای برگزار شد. بعضی از سایت ها شیطنت کرده و اعلام کرده بودند استراماچونی به فرودگاه رفته بود و به خاطر مشکلات ویزا نتوانست از ایران خارج شود. در حالی که سرمربی ما اصلا به فرودگاه نرفته بود و این موضوع صحت نداشت!

 

خلیل زاده در شرایطی مشکل استراماچونی در فرودگاه تهران را تکذیب کرد که این مربی ایتالیایی امروز در گفتگو با خبرگزاری آنسا ایتالیا، اعلام کرد باشگاه در جریان سفرش به ایتالیا قرار داشته است و حتی با اقدام خود باشگاه، به فرودگاه رفته بود!

 

 واکنش باشگاه استقلال به احتمال حذف از لیگ قهرمانان آسیا

بعد از سخت گیری های کنفدراسیون فوتبال آسیا نسبت به مشکلات مالی باشگاه‌ها و هشدار برای حذف آنها از لیگ قهرمانان آسیا، گمانه زنی‌ها از حذف استقلال و پرسپولیس از این مسابقات بالا گرفت.

 

محمدحسن انصاری فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در تازه‌ترین مصاحبه خود اعلام کرد که بزرگترین دغدغه اش گرفتن مجوز آسیایی است و تلاش باشگاه در این زمینه ادامه دارد.

 

همچنین اسماعیل خلیلزاده رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره احتمال حذف آبی پوشان از آسیا گفت: رایزنی‌های زیادی با فدراسیون فوتبال داشتیم و در اولین فرصت، مشکل را حل می‌کنیم. استقلال می‌تواند در آسیا بازی کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------