شکست سنگین سپاهان ۱۰ نفره مقابل التعاون/ کار برای شاگردان نویدکیا دشوار شد



دیدار سپاهان و التعاون،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
تیم فوتبال سپاهان با شکست سنگین برابر التعاون عربستان کار صعودش را به اما و اگر کشاند.

به گزارش مهر، در هفته سوم رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان آسیا و از گروه چهارم این مسابقات که به میزبانی تیم بریده عربستان برگزار می شود، بامداد امروز جمعه تیم سپاهان به مصاف نماینده کشور میزبان رفت و ۳ بر صفر بازنده شد.

 

شاگردان محرم نویدکیا در این بازی خیلی زود غافلگیر شدند و در دقیقه ۱۰ اشتباه ولسیانی و خطای پورقاز روی بازیکن التعاون در موقعیت تک به تک باعث شد تا داور پورقاز را با کارت قرمز مستقیم از زمین اخراج کند.

 

در ادامه تیم عربستانی از بهم ریختگی تیم سپاهان نهایت استفاده را برد و با موقعیت هایی که به دست آورد سه بار دروازه رشید مظاهری را باز کرد تا به یک پیروزی سرنوشت ساز دست پیدا کند.

 

در دقیقه ۴۳ ضربه سر نواف الصبری روی یک ضربه کاشته وارد دروازه رشید مظاهری شد تا عربستانی‌ها نیمه اول را با پیروزی به رختکن بروند. با شروع نیمه دوم زی لوئیس به راحتی از مدافعان سپاهان عبور کرد و درون محوطه جریمه با شوتی محکم دروازه مظاهری را باز کرد. در دقیقه ۷۳ سانتر روی زمین سعد به محمد البکر و ضربه او درون دروازه سپاهانی‌ها قرار گرفت.

 

شاگردان محرم نویدکیا با این شکست به قعر جدول گروه چهارم سقوط کردند و با سه امتیاز منتظر نتایج دیدارهای باقی مانده خواهند بود. تیم التعاون هم با ۶ امتیاز صدرنشین شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------