آخرین اخبار ورزشی

استایل جدیدکریستیانو رونالدو ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

رونالدو ریش گذاشت ؛ چهره ابرستاره فوتبال جذاب‌تر شد | تصاویر

بعد از اینکه لیونل مسی استایل ظاهری خود را عوض کرد و ریش گذاشت، بسیاری از کاربران به این فکر فرو رفتند که اگر رقیب دیرینه او…

کمیته داوران خواستار رسیدگی به مصاحبه فرهاد مجیدی شد/ واکنش پاشازاده به مصاحبه اش درباره سرمربی استقلال



اخبار,اخبار امروز,خبرهای جدید
کمیته داوران فدراسیون فوتبال نسبت به صحبت‌های سرمربی استقلال در نشست خبری بعد از بازی این تیم مقابل نساجی واکنش نشان داد.

به گزارش تسنیم، صحبت‌های فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در نشست خبری بعد از بازی با نساجی در مورد یکی از کارشناسان داوری باعث شد تا کمیته داوران فدراسیون فوتبال از سرمربی آبی‌پوشان به کمیته انضباطی شکایت کند.

 

فرهاد مجیدی در جملاتی عجیب بعد از شکست مقابل نساجی بدون اینکه نامی از علی خسروی عضو فعلی کمیته داوران بیاورد، به طعنه گفت: داوری که در زمان فوتبال بازی کردن من شیتیل می‌گرفت، حالا در کارشناسی‌هایش علیه استقلال حرف می‌زند. در مقابل خسروی مدعی شد مجیدی سواد ندارد، اما اظهارات سرمربی استقلال واکنش اهالی و جامعه داوری را در پی داشت.

 

طی روزهای اخیر نیز تعدادی از اهالی جامعه داوری در حمایت از خسروی استوری‌هایی را منتشر کرده‌اند.

 

در همین راستا خبرنگار ما از کمیته داوران این ماجرا را پیگیری کرد و مطلع شد که افشاریان رئیس کمیته داوران از کمیته انضباطی خواستار رسیدگی به این صحبت‌ها شده و از مجیدی شکایت کرده است.

 

 ***

 

شکایت باشگاه استقلال از علی خسروی

باشگاه استقلال از عضو کمیته داوران به دلیل انتشار برخی استوری‌ها، به نزد کمیته اخلاق شکایت کرد.

 

به گزارش ورزش سه، نشست جنجالی فرهاد مجیدی در پایان دیدار برابر نساجی، باعث تشکیل چندین پرونده شکایت شده است. سرمربی آبی‌پوشان در کنفرانس پس از بازی بدون اسم بردن از فرد خاصی، مدعی شد که یکی از داوران قدیمی فوتبال پس از دریافت "شیتیل"، روی نتیجه یک بازی اثر مستقیم گذاشته و اکنون ضمن ارتقای شغل، به‌عنوان کارشناس در تلویزیون حاضر می‌شود.

 

پس از این نشست خبری، بسیاری اعتقاد داشتند که منظور مجیدی از این گفته‌ها، علی خسروی، کارشناس داوری و عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال است. خسروی در واکنش به صحبت‌های مجیدی ابتدا اعلام کرد که قصد پاسخ دادن به "آدم‌های بیسواد" را ندارد اما این عضو کمیته داوران طی یکی دو روز گذشته، استوری‌های فراوانی را که در حمایت از او منتشر شده بودند؛ در حساب شخصی خود بازنشر کرد.

 

تعداد زیادی از این استوری‌ها که توسط خسروی بازنشر شده بودند، حاوی اتهامت عجیبی به سرمربی استقلال بودند که اکنون منجر به شکایت آبی‌پوشان از وی شده است. در همین رابطه اعلام شده است که باشگاه استقلال بابت انتشار برخی اظهارات و استوری‌‌ها به دلیل افترا، توهین و نشر اکاذیب از علی خسروی و افرادی که استوری‌هایشان را بازنشر کرده بود، به کمیته اخلاق و سایر ارکان قضایی فدراسیون فوتبال شکایت کرده است.

 

البته صبح امروز نیز خبری مبنی بر شکایت خداداد افشاریان، رئیس کمیته داوران از فرهاد مجیدی بابت صحبت‌های سرمربی استقلال نیز منتشر شد و اکنون آبی‌ها نیز در اقدامی مشابه، برای علی خسروی تشکیل پرونده داده‌اند.

 

***

 

پاشازاده: علیه مجیدی حرفی نزدم/ با کلمات بازی کردند

بازیکن سابق استقلال مصاحبه اش درباره فرهاد مجیدی را تکذیب و بازی با کلمات دانست.

 

پس از باخت استقلال به نساجی در ضربات پنالتی و کنار رفتن از جام حذفی مصاحبه ای از مهدی پاشازاده منتشر شد که در آن به شدت نسبت به فرهاد مجیدی موضع گیری کرده بود. پاشازاده در صفحه شخصی اش این مصاحبه را تکذیب کرد.

 

اخبار,اخبار امروز,خبرهای جدید

 

 ***

 

حمایت غلامپور از فرهاد مجیدی در اوج انتقادات

دستیار فرهاد مجیدی از او بعد وداع استقلال با جام حذفی حمایت کرد.

 

استقلال تا پایان هفته بیست و چهارم لیگ برتر صدرنشین است. با این حال شکست آ‌بی‌پوشان مقابل نساجی در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، انتقادها از سرمربی جوان استقلال را افزایش داده است. چرا که استقلال فرصت داشت برای دومین جام ممکن در این فصل بجنگند و هنوز 6 بازی سخت تا پایان لیگ برتر باقی مانده است. 

 

در همین رابطه بهزاد غلامپور مربی دروازبان‌های استقلال از سرمربی استقلال حمایت کرد: «خداوند همیشه بهترین‌هایش را به کسانی می‌دهد که در انتخاب‌هایشان به او توکل دارند.»

 

***

 

فرزاد مجیدی: تنهاییت باشکوه است برادرم!

 فرزاد مجیدی در چند وقت اخیر در تمرینات و بازی‌های استقلال حضور ندارد. حتی صحبت‌هایی مطرح بود که فرهاد مجیدی برای سومین بار برادرش را به خاطر عدم حضور در تمرین استقلال جریمه خواهد کرد. 

 

این در حالی است که شاگردان مجیدی در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مقابل نساجی شکست خوردند تا رویای کسب دوگانه توسط استقلال مجیدی از بین برود. مجیدی به واسطه عملکرد فنی تیمش در جام حذفی با انتقاداتی روبرو شد. از آنجا که این شکست در ورزشگاه آزادی و مقابل چشم هواداران استقلال ثبت شد، تلخی آن برای استقلالی‌ها چند برابر شد. 

 

در همین رابطه فرزاد مجیدی فعلاً شرایط حضور در تمرینات استقلال را ندارد با انتشار استوری از فرهاد مجیدی حمایت کرد: « انزوا و تنهایی سهم آدم‌های پاک است. ناپاک‌ها آنقدر قرص و محکم مثل یک زنجیر به هم متصلند که به وقت فاش شدن حقایق اینگونه عنان از کف می‌دهند. این تنهاییت باشکوه است برادرم!» 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------