کارشناسی داوری دیدار استقلال و سپاهان/ پنالتی آبی پوشان سوخت



کارشناسی داوری دیدار استقلال و سپاهان،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
نوید مظفری می‌گوید در دقیقه ۸۳ باید به سود استقلال پنالتی اعلام می‌شد.

نوید مظفری کارشناس داوری در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص قضاوت بیژن حیدری در دیدار استقلال و سپاهان که با برتری ۲ بر صفر طلایی‌پوشان همراه بود، اظهار کرد: در دقیقه ۲۵، برخوردی بین توپ با دست  بازیکن سپاهان در محوطه جریمه رخ نداد و اعتراض ساپینتپو برای اعلام پنالتی بیهوده بود. اخطار به رامین رضاییان در نیمه نخست درست بود.

 

وی درباره نیمه دوم اظهار کرد: اخطاری که در دقیقه ۴۹ به بازیکن سپاهان داده شد، اشتباه بود و همچنین آفسایدی که از سپاهانی‌ها در دقیقه ۹۱ گرفت، صحیح بود.

 

مظفری در خصوص سرنگون شدن رمضانی در دقیقه ۸۳ در محوطه جریمه سپاهان توضیح داد: مدافع سپاهان، مهاجم استقلال را هل داد و داور باید پنالتی اعلام می‌کرد که در این صحنه هم حیدری دچار اشتباه شد.

 

حیدر سلیمانی در گفت‌و‌گو با تسنیم درباره قضاوت بیژن حیدری در دیدار تیم‌های استقلال و سپاهان اظهار داشت: حیدری قضاوت سختی نداشت چون اکثر اوقات بازی در میانه زمین دنبال می‌شد و بازیکنان شرایط سختی را برای داوری به وجود نیاوردند. کارت‌های زردی که داده شد کاملاً صحیح بود.

 

وی ادامه داد: این بازی یک صحنه بیشتر نداشت آن هم دقیقه 84 روی آرمان رمضانی خطای پنالتی شد که حیدری نتوانست آن را درست تشخیص دهد. مدافع تیم سپاهان از پشت کاملاً مهاجم استقلال را هل داد اما داور این صحنه را پنالتی اعلام نکرد.

 

کارشناس داوری کشورمان درباره اعتراض ساپینتو به چند صحنه از داوری و همچنین صحنه مشکوک به برخورد توپ به دست مدافع سپاهان در دقیقه 28 عنوان کرد: در این صحنه اصلاً توپ به بدن بازیکن سپاهان برخوردی نداشت و احمدزاده کاملاً دستش را کشید و برخوردی به وجود نیامد. ساپینتو بی‌جهت در این صحنه اعتراض داشت. سرمربی استقلال  در سه، چهار مورد اعتراض کرد و در دقیقه 24 باید بیژن حیدری یک تذکر جدی به او می‌داد. ساپینتو حتی در وقت‌های استراحت هم به داور چهارم اعتراض کرد و در دقیقه 84 هم که تا میانه زمین وارد چمن شد. داور باید در تمام این صحنه‌ها حداقل یک تذکر بسیار جدی به او می‌داد.

 

نوذر رودنیل در گفت و گو با فارس، در مورد نحوه قضاوت بیژن حیدری در بازی استقلال و سپاهان اظهار داشت: با توجه به اینکه مسابقه بدون تماشاگر بود و تحرک  و هیجان زیادی نداشت داور هم به همان اندازه دوندگی کرد! اخطارهایی که او به بازیکنان دو تیم نشان داد کاملا درست بود. هر دو گل سپاهان هم در شرایط سالم به ثمر رسید. در دقیقه 25 هم برخورد توپ به دست احمدزاده بازیکن سپاهان خطا نبود.

 

وی افزود: در دقیقه 45+2 داور روی رشید مظاهری خطای بازیکن استقلال را اعلام کرد که اصلا خطایی روی دروازه‌بان سپاهان رخ نداد. حیدری با توجه به فاصله زیادی که با صحنه داشت این صحنه را خطا اعلام کرد.

 

رودنیل با اشاره به صحنه مشکوک در محوطه جریمه سپاهان اصفهان اظهار داشت: در دقیقه 84 روی آرمان رمضانی خطای پنالتی رخ داد و مدافع سپاهان این بازیکن را هل داد که یک پنالتی کاملا آشکار بود اما داور این پنالتی را ندید و اعلام نکرد.

 

کارشناس داوری فوتبال با اشاره به رنگ سفید توپ گفت: فصل گذشته هم به این مساله اشاره کردم اما توجهی به آن نشد! نمی‌دانم به کدام مسئول ورزشی باید بگویم که این رنگ سفید توپ غیرقانونی است بخصوص در زیر نور و شب و یا وقتی پیراهن یک تیم سفید باشد شرایط سخت تر می‌شود. من تمامی مسابقات فوتبال در این چند وقت اخیر را مرور کردم از خانم‌ها تا آقایان در هیچ مسابقه‌ای توپ سفید یکدست ندیدم و این توپ قانونی نیست.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------