بیلبورد‌های علی کریمی جمع‌آوری شد!



علی کریمی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

خبرگزاری مهر نوشت: پس از اهانت علی کریمی به شعائر حسینی، تصاویر او در تبلیغ یکی از برند‌های آرایشی و بهداشتی در بیلبورد‌های شهر تهران، توسط سازمان زیباسازی و اداره کل ارشاد استان تهران جمع آوری شد.

 

علی کریمی مدتی پیش در صفحه شخصی خود به فرهنگ نذری دادن توهین کرده بود که با مخالفت شدید مردم روبرو شد.

 

پس از این اتفاق، تصاویر او به عنوان سفیر یکی از برند‌های آرایشی و بهداشتی در شهر نصب و بلافاصله جمع آوری شد. 

 

 واکنش آذری‌جهرمی به جمع‌آوری بیلبوردهای علی کریمی/ به ممنوع‌التصویری فوتبالیست‌ها رسیدیم

وزیر سابق ارتباطات به ممنوع التصویر شدن علی کریمی واکنش نشان داد.

 

آذری جهرمی، وزیر سابق ارتباطات در کانال تلگرام خود نوشت: ما چقدر پیشرفت کردیم که از ممنوع‌ التصویری رؤسای جمهور رسیدیم به ممنوع التصویری مجری و فوتبالیست. عزیزان، با جمع کردن این بیلبوردها نه از دارایی علی کریمی کم میشه و نه جواب آن مطلب اشتباه داده میشه. فقط کلونی از مردم بر اثر هیجاناتی که ما بهشون تزریق می‌کنیم جمع‌تر میشند. این‌همه مردم رو به سمت مقابله‌گری سوق ندیم.  

 

علی کریمی را همه‌ی ما میشناسیم. یک فوتبالیست درجه یک آسیا هست که زحمت کشیده و به یک جایی رسیده با پاهای خودش. چیزی توی دلش نیست. مطلبی رو دیده، ناراحت شده، منتشر کرده. این رو رد نمی‌کنم که چون حرف ایشون شنیده میشه نباید در مقابل مطلبی که به نادرست گفته میشه سکوت کرد. ولی چنگ هم‌ نباید انداخت روی صورت.

 

حمایت رسول خادم از جادوگر؛ وقتی علی کریمی «دو میلیارد» تومان برای تحصیل کودکان محروم هزینه کرد!

رسول خادم قهرمان سابق المپیک و پیشکسوت برجسته کشتی جهان با انتشار یک پیشت در صفحه اینستاگرامی خود(قمارباز) یک نمونه از کارهای خیر علی کریمی بازیکن سابق تیم ملی و باشگاه بایرن مونیخ را رسانه‌ای کرد.



خادم در این پست نوشت: «در دوران اوج‌ گیری کرونا که دانش اموزان مدرسه نمیرفتند و مجبور به استفاده از “سامانه شاد” شدند، بسیاری از دانش آموزان روستانشین و مناطق حاشیه نشین شهرها ، بدلیل محرومیت مالی ، امکان تهیه گوشی تلفن و یا تبلت را برای استفاده از سامانه شاد نداشتند. وقتی در روستاها و حاشیه شهرها به سراغ این قشر از دانش آموزان میرفتی، یاس و سرخوردگی عجیبی بر شرایط روانی این کودکان و نوجوانان دانش آموز که بدلیل تنگنای مالی امکان خرید گوشی و تبلت را نداشتند، حاکم بود. یکی از مردانی که قدم پیش گذاشت و مبلغی حدود دو میلیارد تومان را برای خرید تبلت اختصاص داد، قهرمان ملی فوتبال ایران علی کریمی عزیز بود.

 

خادم افزود: در حالیکه خیلی از سازمانهای مسئول این مشکل جدی دانش آموزان را حتا جزئی از الویتهای برنامه ای شان قرار نداده بودند …، بگذریم. در میانِ ما مردم‌، قهرمانان ملی که در رشته های ورزشی مختلف نسبت به دردهای مردمشان در حد توانشان احساس مسئولیت میکنند ، فراموش نخواهند شد.

 

خادم در پایان تأکید کرد: برخی بداخلاقی ها ، بدکلامی ها و تلاش برای تخریبها چه کوشش بیهوده ای است …»

 

گفتنی است خادم در این پست اینستاگرامی در صفحه مجازی خود که با نام «قمارباز» فعالیت دارد؛ از دو هشتگ «قهرمان_ملی_مسئولیت_اجتماعی» و «علی_کریمی» نیز استفاده کرده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------