آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

لیگ اروپا؛ صعود یاران آزمون به دور بعد در شب شکست شاگردان کلوپ

در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا تیم فوتبال آاس رم توانست با دو گل میلان را شکست دهد. به گزارش ایرنا، دور…

کاسمیرو: رونالدو یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال است/ بازی در لیگ برتر انگلیس رؤیایم بود



کاسمیرو،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
هافبک برزیلی منچستریونایتد از پیوستن به این تیم ابراز خوشحالی کرد و در مورد چالش جدیدش سخن گفت.

به گزارش تسنیم، کاسمیرو که سرانجام به حضور 9 ساله‌اش در رئال مادرید که همراه با 18 قهرمانی بود، پایان داد و با قراردادی چهار ساله با قابلیت تمدید برای سال پنجم به منچستریونایتد پیوست، در گفت‌وگو با سایت رسمی این باشگاه انگلیسی گفت: واقعاً هیجان‌زده هستم. استقبال خیلی گرمی از من در اینجا شد. از لحظه ورودم به منچستر محبت هواداران و اعضای باشگاه را احساس کردم و فکر می‌کنم این یک چالش جدید برایم است.

 

وی افزود: خیلی خوشحالم. احساس می‌کنم 20 یا 18 ساله‌ام و هیجان‌زده هستم که بین هم‌تیمی‌های جدیدم و در ورزشگاه اولدترافورد بازی کنم. می‌خواهم سخت تلاش کنم تا در این چالش جدید موفق باشم. ما می‌دانیم که باشگاه منچستریونایتد چه تاریخچه بزرگی دارد و همه جام‌ها را پیش از این برده است.می‌خواهم با هم‌تیمی‌هایم ملاقات کنم و به تیم کمک کنم. حالا من هم یکی از بازیکنان منچستریونایتد هستم.

 

هافبک برزیلی شیاطین سرخ تصریح کرد: بدیهی است وقتی در آن جام نایکی (15 سال پیش در منچستر) بازی کردم، دوست داشتم روزی به این تیم بیایم و حالا که دوباره اینجا هستم، خوشحال‌ترین مرد روی کره زمین هستم. بی‌صبرانه منتظر بازی در زمین و کمک به هم‌تیمی‌هایم و منچستریونایتد برای کسب جام‌های قهرمانی هستم.

 

وی تأکید کرد: منچستریونایتد بزرگترین باشگاه انگلیس است، باشگاهی است که بیشترین عناوین قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را دارد، بنابراین واقعاً خوشحالم و بی‌صبرانه منتظر شروع کارم با این تیم هستم. بازی در لیگ برتر انگلیس رؤیایم بود که لیگی فوق‌العاده است. احترامی که هواداران برای بازیکنان قائل هستند، بازیکنان برای هواداران، بازیکنان برای داوران، داوران برای بازیکنان و شور و اشتیاق باشگاه‌ها، همه عالی است.

 

هافبک پیشین رئال مادرید همچنین درباره هافبک منچستریونایتد که هموطن و هم‌تیمی‌اش در رده ملی است، اظهار داشت: قبل از آمدن به اینجا با فِرد صحبت کردم. او دوستی است که در کنارش در تیم ملی بازی کرده‌ام. فِرد را به خوبی می‌شناسم و رابطه خاصی با او دارم، فِرد بازیکن بزرگی است و به همین دلیل برای منچستریونایتد و تیم ملی برزیل که ورود به آن دشوار است، بازی می‌کند.

 

کاسمیروی 30 ساله در ادامه درباره همبازی شدن مجددش با کریستیانو رونالدو و رافائل واران گفت:  کریس و رافائل دو بازیکنی هستند که من از بازی در کنار آنها لذت برده‌ام. ما می‌توانیم تمام روز را در مورد رونالدو صحبت کنیم. او یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال است. با رافا هم صحبت کردم که بابت پیوستن من به منچستریونایتد خوشحال است. خانواده او اینجا در منچستر بسیار خوشحال هستند و احساس می‌کنم منچستریونایتد یک مدافع میانی فوق‌العاده دارد.

 

این مدافع برزیلی در 336 بازی برای رئال مادرید به میدان رفت و آمار 31 گل‌زده و 29 پاس‌گل را از خود برجای گذاشت. او به رئال برای کسب 18 جام مختلف از جمله پنج قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و سه قهرمانی در لالیگا کمک کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------