تأیید صلاحیت نامزدهای انتخابات فدراسیون فوتبال قطعی نیست



انتخابات فدراسیون فوتبال،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
فهرست نهايى نامزدهاى انتخابات هشتم شهريور به فدراسيون جهانى فوتبال و كنفدراسيون فوتبال آسيا ارسال شد.

به گزارش سايت رسمى فدراسيون فوتبال، بر اساس اعلام كميته بدوى انتخابات ، فهرست نامزدها به منظور حضور در انتخابات هشتم شهريور فدراسيون فوتبال به فيفا و AFC ارسال شد.

 

مهدى تاج، سيد ميرشاد ماجدى و عزيزالله محمدى به عنوان سه نامزد رياست فدراسيون در اين فهرست معرفى شدند.

 

در بخش نايب رييس اول اسامى مهدى محمد نبى، عباس صوفى و على فتح الله زاده، نايب رييس دوم منصور قنبرزاده، محمدصادق درودگر و محمدرضا كافى و نمايندگان باشگاهها الهام بصيرى نيا، حسين پرويزى،اسماعيل حيدرپور،رضا درويش، محمد رجاييان، محمدرضا ساكت و حميدرضا گرشاسبى ديده مى شود.

 

گفتنى است انتخابات فدراسيون فوتبال هشتم شهريور در سالن همايش هاى سازمان صدا و سيما برگزار مى شود.

 

 تأیید صلاحیت نامزدهای فدراسیون قطعی نیست

عضو علی البدل کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال مدعی شد که تأیید صلاحیت کاندیداهای فدراسیون قطعی نیست.

 

به گزارش ورزش سه، با وجود اینکه وب‌سایت فدراسیون فوتبال از تأیید صلاحیت سه تن از کاندیداهای ریاست فدراسیون خبر داد، اما عضو علی البدل کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال اعلام کرد تا روز دوشنبه احتمال تغییرات در لیست وجود دارد.

 

حبیب‌الله حبیبی در مورد اینکه هر سه کاندیدای ریاست فدراسیون تأیید صلاحیت شده‌اند، گفت: جلسه بسیار پربار و علمی‌ای بود اما به‌طور کلی عرض کنم که تمامی تصمیم‌ها نسبی است و تا پایان زمان اداری روز دوشنبه هیچ‌چیز قطعی نیست.

 

او ادامه داد: امروز باید اقدام‌هایی را در چارچوب مقررات برای فیفا انجام می‌دادیم که این اقدامات انجام شد و تا روز دوشنبه، هیچ‌چیز قطعی نیست.

 

وی درخصوص امکان تغییر در لیست اعلام شده از سوی سایت فدراسیون فوتبال، گفت: از نظر من وجود دارد. اسامی اعلام شده ولی تا پایان وقت اداری پرونده باز است تا آن را بررسی کنیم.

 

حبیبی در مورد بحث پرونده‌های کمیته قضایی گفت: در بررسی صلاحیت‌ها همه‌چیز مطرح می‌شود و تصمیم‌ها فعلا نسبی است. تا پایان وقت اداری روز دوشنبه هیچ‌چیز قطعی نیست. این عناوین یکی از آنهاست؛ این تصمیم‌ها نسبی است.  

 

او در مورد اینکه در صورت تغییر اسامی آیا فیفا حساس نمی‌شود، گفت: اصلا فیفا حساس نمی‌شود و طبق قانون جلو می‌رویم.

 

وی در مورد دخالت دولت گفت: هیچ سازمان دولتی و شخص دولتی به هیچ‌وجه در تصمیم‌های ما دخالت ندارد. ما در چارچوب مقررات و با رویکرد حفظ منافع و امنیت ملی کشور اقدام می‌کنیم و همه چیز در چارچوب قانون جلو می‌رود.

 

حبیبی در مورد اینکه کارتابل رئیس کمیته بدوی برای ارسال بسته بوده گفت: اصلا چنین چیزی صحت ندارد و به هیچ‌وجه چنین چیزی درست نیست.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------