گل‌محمدی: حضور بانوان در استادیوم حق طبیعی آنهاست/ پرکاس: از پرسپولیس امتیاز می خواهیم



گل‌محمدی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرمربی پرسپولیس می‌گوید به چیزی جز پیروزی مقابل صنعت نفت آبادان فکر نمی‌کنند.

به گزارش ایسنا، پرسپولیس و صنعت نفت آبادان فردا (چهارشنبه) در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر فوتبال در تهران به مصاف هم می‌روند. یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: بازی مهمی در پیش داریم. باتوجه به وضعیت جدول، هدفمان قطعا گرفتن سه امتیاز است و به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم. هدف اولمان نمایش بازی خوب است که به همراه سه امتیاز باشد.

 

او افزود: با تیم خوبی بازی داریم. باتوجه به تغییراتی که در بحث فنی داشتند و آقای پرکاس آمده، نظم خوبی را گرفته‌اند. آن‌ها در سه بازی نخستشان تیم باکیفیت و قابل احترامی هستند. فکر می‌کنم بازی فردا، بازی خوبی از آب دربیاید چرا که آن‌ها دوست دارند فوتبال بازی کنند و فنی هستند و ما هم دوست داریم که نمایش خوبی داشته باشیم. ان‌شاءالله بازی پرهیجانی باشد و باید بتوانیم از موقعیت‌هایی که به دست می‌آوریم، خوب استفاده کنیم و سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

 

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: امیدوارم بتوانیم موقعیت‌هایمان را به گل تبدیل کنیم. از طرفی تیم حریف در انتقال‌ها خطرناک است و بازیکنان سرعتی خوبی دارد و می‌توانند خطر آفرین شوند. بازیکنان‌مان انگیزه بالایی دارند و باید از این انگیزه برای تمرکز روی مسائل فنی استفاده کنند تا بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.

 

گل‌محمدی در ادامه درباره بازی با آلومینیوم گفت: از نظر نتیجه‌گیری، انتظار بیشتری داشتم. شروع مسابقات است و باتوجه به بازی‌های سختی که مقابل ذوب‌آهن، فولاد و آلومینیوم که سه تیم خوب لیگ هستند، انجام دادیم، بازی‌های خوبی بوده است. البته از خیلی از دقایق بازی هفته گذشته راضی نبودم اما گرفتن سه امتیاز با اهمیت بود. کسانی که از فوتبال مدنظر من شناخت دارند می‌دانند که هیچ‌وقت از بازیکنانم نمی‌خواهم که وقت‌کشی کنند. مسائل فنی برای من در ارجح است تا این که به هر قیمتی امتیاز جمع کنیم. تعویض‌های ما به خاطر مصدومیت‌هایی بود که داشتیم و اسماعیلی‌فر و فرجی بیرون آمدند. این که می‌گویند ما وقت تلف کردیم، بحث تبلیغاتی و شو است. بازی آینده برای ما اهمیت دارد. در سه بازی گذشته بازیکنان زیادی را تغییر کردیم. تغییرات زیادی در این فصل داشته‌ایم و نیاز به بازی بیشتری برای هماهنگ شدن داریم. فکر می‌کنم بازی به بازی تیم‌مان بهتر می‌شود.

 

او درباره حضور بانوان در ورزشگاه آزادی بیان کرد: من همیشه گفتم که حضور بانوان در استادیوم حق طبیعی‌شان است. نمی‌توانیم این حق را از آن‌ها به راحتی بگیریم. حضور آن‌ها باعث افتخار و خوشحالی ما است. امیدوارم با حضورشان استادیوم پرشورتر شود. از این موضوع خوشحالیم ولی این اتفاق باید سال‌ها قبل می‌افتاد. شان آن‌ها بیشتر است و تعداد ۵۰۰ نفر برایشان کم است. می‌شد این تعداد به صورت ۵۰، ۵۰ باشد. فکر می‌کنم اگر بلیت فروشی آزاد اعلام می‌شد، تعداد تماشاگران زن از مرد بیشتر می‌شد.

 

سرمربی پرسپولیس درباره گل نخوردن در لیگ برتر و اهمیت آن در راه قهرمانی توضیح داد: ما دستور تاکتیکی نداریم که کم گل بزنیم ولی اگر به ۱۰ سال اخیر نگاه کنیم، تیمی قهرمان شده که گل کمتری دریافت کرده است. این قابلیت خوبی است که ما دفاع تیمی بهتری پیدا کردیم و موقعیت کمی به حریف می‌دهیم. حضور مدافعان جدید و دروازه‌بان تاثیرگذار بوده است. این اتفاق خوبی است که گل نخوردیم و باید به عادتمان تبدیل شود. گل‌ نخوردن هدف اصلی همه تیم‌هاست و هدف اصلی ما برای رسیدن به پیروزی، در وهله اول گل نخوردن است.

 

گل‌محمدی در ادامه درباره مهاجم بعدی پرسپولیس اظهار کرد: قبل از بازی نمی‌خواهم ذهنیتی برای بازیکنان به وجود بیاورم ولی به صورت کلی می‌گویم که مذاکرات و صحبت‌هایی وجود دارد که خط حمله‌مان را تقویت کنیم. اینکه به چه کسی ختم می‌شود، مشخص نیست.

 

او درباره فشاری که روی بازیکنان خلاق تیمش وجود دارد تا حتما بتوانند گل یا پاس گل بدهند، گفت: من گفتم که تغییرات زیادی داشته‌ایم. سعید صادقی هم یکی از آن‌هاست. نیاز به بازی‌های بیشتری است. البته سعید در بازی قبلی یکی از بازیکنان خوب ما از نظر آماری بود. فکر می‌کنم او آینده خوبی در پرسپولیس خواهد داشت. من او را از نظر فنی و شخصیتی خیلی قبول دارم و به نظرم می‌تواند کمک زیادی به پرسپولیس کند.

 

سرمربی پرسپولیس درباره آمادگی لوکادیا توضیح داد: متاسفانه او ناآماده به تمرینات آمد و اصلا شرایط بدنی خوبی نداشت. در حدود ۱۲ روزی که پیش ما بوده، شرایط بهتری پیدا کرده ولی هنوز کار دارد و باید در شرایط مسابقه و تمرینی قرار بگیرد. تغییر باشگاه برای او تا حدودی طبیعی است که باعث شود طول بکشد تا جا بیفتد ولی باید خودش هم تلاش کند تا آمادگی‌اش را به دست بیاورد. فکر می‌کنم زمان برای او تاثیرگذار است اما خودش هم باید تلاش کند. در هر صورت ما هم سعی می‌کنیم تمرینات اختصاصی بیشتری برای او داشته باشیم تا زودتر آماده شود.

 

گل‌محمدی درباره وضعیت پورعلی گنجی گفت: او مشکلی ندارد. فردا با نبود فرجی می‌تواند کارش را در پرسپولیس شروع کند. در بازی‌های تدارکاتی جزو نفرات خوب ما بوده است و می‌تواند شرایط خوبی برای کمک به ما داشته باشد.

 

او در پایان درباره انتخاب تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال بیان کرد: به او تبریک می‌گویم و برایش آرزوی موفقیت می‌کنم. او تجربه خوبی در فوتبال ایران دارد و می‌تواند از این تجربه استفاده کند. اگر ما بتوانیم، در کنار او به فوتبال ایران کمک می‌کنیم.

 

***

 

پرکاس: درباره پرسپولیس نظری ندارم/ درخواست دادیم بانوان آبادانی هم به ورزشگاه بیایند

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان امیدوار است که دیدار فردای تیمش مقابل پرسپولیس بازی زیبایی باشد.

 

پرکاس،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

رضا پرکاس در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس اظهار کرد: یک بازی مهم خارج از خانه داریم و امیدوارم از دو بازی خارج از خانه‌مان که یکی را پشت سرگذاشتیم، امتیازات لازم را کسب کنیم تا هم جایگاهمان را در جدول مستحکم‌تر کنیم و هم بتوانیم شادی مضاعفی برای مردم آبادان ایجاد کنیم.

 

وی در ارزیابی از تیم پرسپولیس گفت: حریف تیم شناخته شده‌ای است و هر سال برای قهرمانی بسته می شود و هدف‌گذاری‌شان برای بازی های آسیایی است. چند سال است که کادر فنی این تیم ثابت بوده و یک ترکیب بسیار خوب را جمع کرده اند. ما به این موضوعات واقف هستیم و حریف را آنالیز کرده ایم. امیدوارم بازی فردا زیبا شد زیرا این بازی زیبا قطعاً نتیجه در بر خواهد داشت.

 

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پاسخ به سؤالی درباره حضور هواداران خانم صنعت نفت در بازی فردا عنوان کرد: درخواست این موضوع را مدیریت باشگاه داده است تا این امکان فراهم شود و بانوان طرفدار تیم نفت هم در کنار سایر بانوان فردا به ورزشگاه بیایند و از بازی لذت ببرند.

 

وی درباره اینکه هواداران پرسپولیس خواهان یک بازی تهاجمی‌تر هستند و آیا با توجه به این موضوع نفت به بازی بسته روی می‌آورد؟ ادامه داد: درباره پرسپولیس نظری ندارم و کادر فنی خود این تیم باید در خصوص تیمشان صحبت کند. ما به آن ها به عنوان حریف فوتبالی نگاه می کنیم اما دغدغه هوادارانشان قابل احترام است. ما به پرسپولیس به عنوان یک حریف قوی نگاه می کنیم و امیدوارم بازیکنانم راهکارهایی را که به آنها داده‌ایم در بازی فردا اجرا کنند.

 

پرکاس با بیان اینکه از الان نمی توان گفت کدام تیم ها برتری دارند و با قاطعیت برای کورس قهرمانی می جنگند یا تا اینجای کار قدرت خود را به نمایش گذاشته اند، افزود: البته چند تیم را داریم که اتوماتیک و برحسب قدرت باشگاه، هزینه‌، اسم و نوع بسته شدن این تیم ها گفته می شود برای  قهرمانی می جنگند اما تا اینجای کار بازی ها فراز و نشیب زیادی داشته است و باید صبر کرد و ببینیم تیم ها در ادامه به چه صورتی خواهند بود.

 

وی درباره آخرین وضعیت حسن بیت سعید و طالب ریکانی گفت: قرار است نتیجه عمل جراحی دست بیت سعید مشخص شود و در چند روز آینده به تمرینات تیم اضافه می شود. ریکانی نیز با ما تمرین می کند و فردا هم می توانیم از او استفاده کنیم و هم خیر اما تمام هم و غم ما این است که از ترکیبی استفاده کنیم که بیشترین کارایی را نسبت به شرایط حریف و خودمان داشته باشد. امیدوارم فردا با تمام توان بهترین وضعیت فنی و تاکتیکی‌مان را به نمایش بگذاریم.

 

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره مشکل مالی تیمش عنوان کرد: مشکل مالی گریبان‌گیر فوتبال ایران است و به جز چند باشگاه که از سوی شرکت ها تأمین مالی می شوند، سایر تیم ها با مشکلاتی مواجه هستند. یکسری قوانین داخلی باعث شده که یکسری کمک هزینه را مستقیماً نداشته باشیم اما به هیات مدیره باشگاه نفت آبادان خسته نباشید می گویم که بخشی از قرارداد بازیکنان را پرداخت کرده اند و قول داده اند فصل آرامی از نظر مالی داشته باشیم.

 

وی ادامه داد: در خصوص مسائل مالی باشگاه مدیریت باید صحبت کند اما منطقه آزاد اروند به عنوان اسپانسر اصلی ما می تواند نقش اصلی را ایفا کند اما هیچ کمک مستقیمی به باشگاه نداشته است و این می تواند مشکل عمده ما باشد. اگر پولی را که قول آن را داده اند به باشگاه پرداخت شود، مشکلات زیادی از دوش باشگاه برداشته می شود. امیدوارم این قضیه ختم به خیر شود.

 

پرکاس درباره انتخاب رئیس فدراسیون فوتبال نیز گفت: به هیات رئیسه جدید تبریک می گویم و امیدوارم هر کسی که روی کار است، منشأ پیشرفت و موفقیت برای فوتبال ایران باشد زیرا در برهه حساسی قرار داریم و کمتر از سه ماه دیگر تیم ملی باید به جام جهانی برود و باید پرقدرت به تیم کمک کرد و نگاه فدراسیون باید به تیم ملی باشد تا خوب بدرخشد. لازمه این کار نیز ایجاد بستر لازم است و امیدوارم فدراسیون و همه، با همبستگی و همدلی فوتبال ایران را به جلو هدایت کنند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------