آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل آسیب دیدگی نمی تواند تیمش را در دو بازی آینده همراهی کند. به گزارش مهر دیدار تیم‌های…

شکست والیبال ایران مقابل هلند/ ست چهارم برده را باختیم!



دیدار تیم ملی والیبال ایران و هلند،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های جهانی مقابل هلند شکست خورد.

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال ایران در آخرین بازی مرحله گروهی بیستمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان سال ۲۰۲۲ با حضور ۲۴ تیم، به مصاف تیم ملی والیبال هلند رفت و با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد.

 

در ست نخست این دیدار، تیم ملی والیبال ایران با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ شکست خورد. در ست دوم این بازی، والیبال ایران بهتر از ست نخست بازی کرد و توانست با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به پیروزی برسد تا نتیجه این دیدار برابر با یک شود.

 

در ست سوم، دو تیم پایاپای پیش رفته به طوری که تیم ملی والیبال ایران و تیم ملی والیبال هلند برابر شش شدند. در ادامه کار، هلند با نتیجه ۱۰ بر هفت پیش افتاد که عطایی پس از این امتیاز درخواست وقت استراحت کرد. سرمربی تیم ملی والیبال ایران تاکید بر روی دفاع خوب و بعد حمله درست داشت.

 

در ادامه ست سوم و در امتیاز ۱۱ بر ۹ به سود هلند، هلند ویدئوچک گرفت که امتیاز این بازبینی برای هلند ثبت شد. در ادامه کار، هلند با اشتباهات ایران ۱۵ بر ۱۱ جلو افتاد. در پایان این ست والیبال ایران با نتیجه ۲۰ بر ۲۵ شکست خورد.

 

در ابتدای ست چهارم، ایران با سرویس‌های زیبای اسماعیل نژاد با نتیجه ۵ بر ۲ جلو افتاد. در ادامه تواست با نتیجه ۱۳ بر ۶ پیش بیفتد. در امتیاز ۱۳ بر ۱۰ به سود ایران، عطایی وقت استراحت گرفت اما نیمیر عبدالعزیز توانست هلند را به امتیاز ۱۱ برساند.

 

در ادامه ست چهارم، والیبال ایران بازی را از دست داد؛ به طوری که نتیجه ۲۲ بر ۱۸ به سود هلند شد! در پایان ست چهارم، ایران با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ نتیجه را واگذار کرد تا ایران در این بازی با نتیجه سه بر یک شکست بخورد.

 

تیم ملی والیبال ایران در اولین دور از این مسابقات آرژانتین را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست داد. ایران در بازی دوم خود با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی رسید اما در بازی سوم مقابل هلند شکست خورد.

 

این بازی برای ایران بسیار اهمیت داشت. پیش از این والیبال ایران صعود خود به دور بعدی این رقابت‌ها را قطعی کرده بود اما پیروزی مقابل هلند می‌توانست باعث شود که حریف بعدی ایران در مرحله حذفی حریفی آسان‌تر باشد که این مهم اتفاق نیفتاد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------