آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش مایلی‌کهن بعد از دادگاه تجدیدنظر قلعه‌نویی: چطور به او می‌گویند ژنرال خوشش می‌آید، حالا من هم گفتم «گروهبان قندلی»، اشکالی دارد؟

مربی پیشین تیم ملی فوتبال گفت: رای دادگاه تجدیدنظر هر چیزی باشد، احترام می‌گذارم. هیچ وقت از تیم ملی در زمانی که در کوران…

اتفاق عجیب؛ حذف نایب رئیس پیش از موعود!



شهره موسوی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
به نظر می‌رسد داستان عجیب نایب رئیس زنان فدراسیون فوتبال تمام شدنی نیست و در یک اتفاق جالب توجه نام شهره موسوی از اعضای هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال کنار گذاشته شده است.

به گزارش ورزش سه، بی شک شهره‌موسوی یکی از عجیب‌ترین مدیران تاریخ فدراسیون فوتبال ایران است، مدیری که بیش از پنج ماه از بازداشت او به دلایل کاملاً غیرفوتبالی می‌گذرد و قصد استعفا هم ندارد!

 

داستان زمانی عجیب‌تر به نظر می‌رسد که بدانید در طول این پنج ماه امکان عزل موسوی وجود نداشته است، نه حکم قطعی قضایی برای او صادر شده است و نه او حاضر به استعفا است.


تنها گزینه باقی‌مانده برای عزل موسوی، غیبت در چهار جلسه هیئت‌رئیسه است که آن هم به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضا در دوران میرشاد ماجدی تشکیل نمی‌شد.

 

شهره موسوی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

اما موسوی در مجموع سه جلسه‌ای که در دوران پنج ماه بازداشت او تشکیل شده است، تنها در یک جلسه به‌صورت آنلاین از زندان شرکت کرده است و در دو جلسه‌ی دیگر غایب بوده است، طی روزهای اخیر درحالی‌که اهالی فوتبال و فوتسال زنان درخواست حل این مشکل را از مهدی تاج داشتند و همگان منتظر تشکیل دو جلسه‌ی بعدی هیئت‌رئیسه بودند و امید داشتند که در دو جلسه آتی نیز موسوی غیبت کند، در جدیدترین به‌روزرسانی سایت فدراسیون، نام موسوی از لیست اعضای هیئت‌رئیسه حذف شده است تا به نظر برسد مهدی تاج عزم خود را برای عزل موسوی جزم کرده است و به‌زودی به‌طور رسمی با این مدیر خداحافظی خواهد کرد.

 


تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------