تحقیر منچستریونایتد مقابل من‌سیتی در روز درخشش هالند و فودن



دیدار منچستریونایتد و سیتی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
شاگردان پپ گواردیولا رقیب همشهری خود را درهم کوبیدند و به یک امتیازی آرسنالِ صدرنشین رسیدند.

به گزارش تسنیم، تیم‌های منچسترسیتی و منچستریونایتد از ساعت 16:30 امروز (یکشنبه - به وقت تهران) در چارچوب هفته نهم لیگ برتر انگلیس و در ورزشگاه اتحاد به مصاف هم رفتند که این بازی با شکست تحقیرآمیز 6 بر 3 شاگردان اریک تن‌هاخ همراه بود.

 

ارلینگ هالند و فیل فودن ستارگان این بازی بودند و هر یک موفق به ثبت هت‌تریک شدند. فودن در دقایق 8، 44 و 72 و هالند در دقایق 34، 37 و 64 گل‌های آبی‌پوشان شهر منچستر را به ثمر رساندند. شیاطین سرخ هم در دقیقه 56 توسط آنتونی و در دقایق 84 و 1+90 (پنالتی) توسط آنتونی مارسیال به گل رسید.

 

شاگردان پپ گواردیولا با این برد 20 امتیازی شدند و ضمن استحکام بخشیدن به جایگاه دومی خود، اختلاف‌شان با آرسنالِ صدرنشین را به یک امتیاز کاهش دادند. تیم تحت‌هدایت اریک تن‌هاخ هم با قبول این شکست 12 امتیازی باقی ماند و در حال حاضر در مکان ششم جدول ایستاده‌ است.

 

برخی هواداران منچستر که برای تماشای این بازی به ورزشگاه اتحاد رفته بودند، پس از دریافت گل چهارم توسط تیم‌شان و پیش از پایان نیمه اول اقدام به ترک محل بازی کردند.

 

هالند 22 ساله هم که تابستان اخیر از بوروسیا دورتموند جدا و به من‌سیتی پیوست، سومین هت‌تریک خود را در فصل جاری به ثبت رساند.

 

در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس، تیم‌های آرسنال، منچسترسیتی و تاتنهام به ترتیب با 21، 20 و 17 امتیاز رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص داده‌اند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------