عضو هیات مدیره استقلال: اعلام پنالتی برای پرسپولیس به آن شکل ذهن انسان را مشغول می‌کند/در مورد حرف‌های خبیری نظری ندارم



محمد مومنی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: اتفاقی که شب گذشته رخ داد و به آن شکل برای پرسپولیس پنالتی اعلام شد ذهن افراد را مشغول می‌کند ولی شک ندارم بنیادی فر دچار خطای دید شده است.

محمد مومنی در گفت و گو با آنا، درباره شکایت باشگاه گل‌گهر از ساپینتو بعد از اتفاقات رخ داده در سیرجان اظهار داشت: عصر امروز نشستی را با سرمربی تیم برگزار می‌کنیم و نتیجه این جلسه اگر نیاز باشد توسط آقای آجرلو اعلام خواهد شد.

 

وی در خصوص اظهارات حسین خبیری عضو هیات مدیره پرسپولیس در مورد سید حسین حسینی و اینکه استوری بازیکن استقلال روی داوری ها تاثیر گذاشته است عنوان کرد: در مورد این مساله اگر کسی حرفی دارد باید خودش واکنش نشان بدهد اما من معتقدم باید از داوران فوتبال کشور حمایت کرد. من همیشه از داوری کشور حمایت کردم و معتقدم داوران ما در شرایطی هستند که همه انتظار دارند آنها عدالت را رعایت کنند.

 

عضو هیات مدیره استقلال تاکید کرد: البته در همین شرایط بعضا اتفاقاتی رخ می‌دهد که ذهن انسان را مشغول می‌کند درست مثل اتفاقی که شب گذشته رخ داد و پنالتی که برای تیم پرسپولیس اعلام شد. مطمئن هستم عمدی در کار نبوده و بنیادی فر دچار خطای دید شده است چون او آبرویش را بیشتر از همه دوست دارد.

 

مومنی ادامه داد: چون این داور از نخبگان فوتبال کشور است نباید در موردش چنین اتفاقی رخ می داد، البته شب گذشته من حس کردم آقای بنیادی فر کمی پرخاشگر شده و عصبی به نظر می‌رسید. دلیل این مساله را اصلا نمی‌دانم ولی او را انسانی متشخص و آرام می‌دانم. در مورد اظهار نظر آقای خبری هم حرفی ندارم چون او خودش باید اظهاراتش پاسخگو باشد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------