مسی: پس از جام جهانی درباره فوتبالم تصمیم می‌گیرم



لیونل مسی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن، هر تصمیمی درباره زندگی حرفه‌ای را به پس از جام جهانی 2022 موکول کرد.

به گزارش ورزش سه، در فاصله یک ماه تا آغاز جام جهانی 2022 قطر کم کم تمامی توجه‌ها به این رقابت‌ معطوف می‌شود. 


بازار گمانه‌زنی درباره قهرمان احتمالی این رقابت‌ها داغ است و حالا مسی که احتمالا آخرین جام جهانی دوران فوتبالش را به همراه تیم ملی آرژانتین تجربه خواهد کرد، می‌گوید شانس برزیل و فرانسه از سایر رقبا برای فتح این جام بیشتر است. 


این ستاره پاری سن ژرمن در گفتگو با دایرکت تی وی اظهار داشت:« مدعیان اصلی تیم‌های بزرگی مانند آلمان، برزیل، فرانسه، انگلیس و اسپانیا هستند. اما اگر قرار باشد از این بین فقط دو تیم را انتخاب کنم، باید بگویم که از نظر من فرانسه و برزیل دو مدعی اصلی فتح این جام هستند.»


او با اشاره به دشواری کار آرژانتین برای قهرمانی در جام جهانی گفت: «تیم‌های بسیاری هستند که آرزو و هدفی مانند ما دارند. تیم‌های قوی بسیاری در این رقابت‌ها حاضر هستند. ما در حال حاضر به عنوان یک تیم شرایط خوبی داریم. همه هیجان‌زده هستند و باور دارند که ما با جام جهانی به کشورمان بازخواهیم گشت.»


مسی درباره برگزاری این مسابقات در وسط فصل باشگاهی و نگرانی بازیکنان از مصدومیت اضافه کرد:« این جام جهانی متفاوتی است چون در بازه زمانی متفاوتی نسبت به رقابت‌های قبلی برگزار می‌شود. ما چنان به این رقابت‌ها نزدیک هستیم که هر اتفاقی ممکن است باعث شود آن را از دست بدهید. اتفاقی که برای پائولو دیبالا و آنخل دی‌ماریا افتاد من را نگران کرد و سپس این موضوع باعث می‌شود که شما بیشتر بترسید.»


این مهاجم آرژانتینی همچنین به دوران فوتبالش اشاره کرد که آرام آرام رو به پایان است:« من خوش شانس هستم که می‌توانم در 35 سالگی در این جام جهانی حضور داشته باشم. باید واقع‌نگر باشیم. من از نظر فیزیکی احساس بسیار خوبی دارم که از سال قبل بهتر است. گاهی دوست داشتم 25 ساله می‌بودم و بار دیگر همه این سال‌ها را برابرم داشتم. آینده من بستگی به این دارد که از نظر شخصی و از همه مهم‌تر، از نظر فیزیکی چه احساسی دارم. پس از این جام جهانی خواهیم دید که چه اتفاقی برای دوران فوتبالم رخ خواهد داد.»

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------